Aasgaard Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 På det grå markedet, ja. Man smelter jo ikke lti-skip. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Nokon som såg livestreamen i går? Syns at Planetside demoen var kul, og likte sikkerheitskontrollen på ArcCorp. Endret 11. oktober 2014 av MPC Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det eneste jeg ikke likte ved demoen var sikkerhetssjekken. Så ut som noe som hadde vært plagsomt allerede andre gang jeg måtte gjennom det. Men, det her var selvfølgelig bare en tech-demo. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Mulig jeg har misset noe med 890 Jump, men hva er bruksområdet for denne? Etter det jeg har lest virker den mer som eye candy i form av å virke som et møterom for Apple. Fint skip for å frakte VIP's (muligens gjennom missons som krever litt "standard") fra A til B og som møterom mellom ulike allianser, men ser ikke for meg at skipet er noe som har stor betydning i spill til tross for $600 i salgspris. edit: Skipet i seg selv er jo sexy as hell - og liker veldig godt bridgen! Endret 11. oktober 2014 av Ronald Ulysses Swanson Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Veldig tidlig å si selvsagt, men de har jo sagt at det vil bli mulig å frakte personer. Det burde vel i utgangspunktet kunne være like underholdende å leve av å frakte folk som å dure rundt med varer. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Kjøpte meg både ein Reclaimer og ein 890 Jump når de var på salg Gleder meg som fy til å fly de i PU. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ser at CIG dro inn over $1,300,000 den 11. oktober i forbindelse med salget av 890 Jump. Sterke tall, og viser at kjøpeviljen fortsatt er høy blant spillerne. Blir spennende å se om man ved senere slipp av skip vil se en trend med at man smelter ned skip heller enn å bruke mer penger. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ser at CIG dro inn over $1,300,000 den 11. oktober i forbindelse med salget av 890 Jump. Sterke tall, og viser at kjøpeviljen fortsatt er høy blant spillerne. Blir spennende å se om man ved senere slipp av skip vil se en trend med at man smelter ned skip heller enn å bruke mer penger. Det var nok tilfellet denne gangen også. Alle skipene ble solgt, de aller fleste på den dagen, altså 3560 skip. Til $600 pr stk skal det bli $2,136,000. Noen ble solgt dagene etter, så kan sikkert trekke fra rundt 500 skip, som betyr at du kan trekke fra 300k. Så godt over en halv million dollar kom fra store credits. Uansett en imponerende sum! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Spesielt imponerende med tanke på at de akkurat solgte Reclaimer og slapp Cutlass-varianter samtidig. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Glemte selvsagt Cutlass-variantene, noe som trolig betyr at tallet fra store credits ikke bare er godt over en halv million, men ganske mye over. Kanskje til og med nærmere millionen. Dette blir selvsagt bare spekulasjon. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Ny video som viser Avenger, Retaliator, Gladiator og Gladius. Har Retaliator selv, og er fornøyd med hvordan den ser ut! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Den siste Persistent Universe demoen har vel muligens dere alle sett allerede men det hadde ikke jeg, og det må jeg si, blown away! Trodde ikke de var i nærheten av noe sånt som dette enda.. Skjønner at det er dags å gå inn med penger her nå, koste hva det koster vil https://www.youtube.com/watch?v=o-xvCg8CI9U 3 Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Den siste Persistent Universe demoen har vel muligens dere alle sett allerede men det hadde ikke jeg, og det må jeg si, blown away! Trodde ikke de var i nærheten av noe sånt som dette enda.. Skjønner at det er dags å gå inn med penger her nå, koste hva det koster vil Pengene for å få laget spiller er allerede på plass, så er nok ingen krise fra om folk velger å vente til spillet nærmer seg "ferdig". Grunnen for å skulle gå inn nå, er om du vil ha spillet for en noe billigere penge enn det vil koste når det slippes. Det ser flott ut og jeg gleder meg til se hva de får til fremover. Neste store sak blir FPS delen som skal vises frem ved månedskifte oktober-november. 1 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Selv synes jeg det er morsomt å følge utviklingen litt nærmere også. Selv om modulene som er tilgjengelig nå er begrensede har jeg vel hatt mer glede av hangaren til Star Citizen enn jeg har hatt av enkelte andre fullpris spill. Det er rett og slett et fascinerende prosjekt, og å kunne studere en flik av det etterhvert som det utvikler seg synes i alle fall jeg er verdt litt. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Så den videoen selv først igår, nå begynner vi å snakke. Men jeg stiller det samme spørsmålet jeg gjorde på YT. Hva skal man kunne gjøre på planeten(e) foruten å gå rundt? Samt at landingen så ut til å bli veldig automatisk gjort, ingen manuell styring? (og da bort med cutscene under landingen...). Lenke til kommentar
MPC Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Stor patch kom ut i dag. Liker den nye versjonen av flight modulen. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Hva syntes folket om FPS demoen? Endret 2. november 2014 av Zlinga 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Sett bort i fra at folkene ikke kan å skyte for fem flate øre - så virker det veldig lovende! 2 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Sett bort i fra at folkene ikke kan å skyte for fem flate øre - så virker det veldig lovende! Og den overdrevne bruken av Roger, Tango, copy. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ja, virker kult, men animasjonen såg litt clunky ut, men dette blir sikkert fiksa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå