Hansien Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Det er beregnet/tippet på at det blir lansert i november 2014, men det venter jeg med å se om de klarer det før jeg setter av ferien min i den måneden. De som har pledga så de har tilgang til alpha og beta får vel tilgang til spillet allerede i sommer/høst. Endret 29. januar 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Mr Roberts seilier opp som en av mine største helter i spillindustrien, snakker om å gå imot saueflokken! Og med 7,5 mill dollars mellom hendene tenker jeg at dette kan bli tidenes space adventure. Bra det ikke kommer før i 2014 så jeg rekker å spare opp til monster PC`en som trengs Sjelden sett "Angry" Joe så blid 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Minst 18-24 måneder unna da Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) ] Mr Roberts seilier opp som en av mine største helter i spillindustrien, snakker om å gå imot saueflokken! Og med 7,5 mill dollars mellom hendene tenker jeg at dette kan bli tidenes space adventure. Bra det ikke kommer før i 2014 så jeg rekker å spare opp til monster PC`en som trengs Sjelden sett "Angry" Joe så blid * Så vidt jeg har skjønt så har han noen investorer på sin side også. Den summen han har fått gjennom fans var heller bare for å vise investorene om det var interesse for spillet. Correct me if i'm wrong Endret 30. januar 2013 av Gyr0 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Minst 18-24 måneder unna da Om det er så, er vel hvertfall Oculus Rift skikkelig utprøvd og ute på markedet da :-) Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Silver linings Forstod det også slik at OR ble tilpasser både frostbite, cryengine og unreal engine. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Noen her inne som vet om, eller som har planer om å lag en Norsk guild? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 ] * Så vidt jeg har skjønt så har han noen investorer på sin side også. Den summen han har fått gjennom fans var heller bare for å vise investorene om det var interesse for spillet. Correct me if i'm wrong Helt riktig. Summen han har fått inn er nok ikke stor nok for omfanget han sikter etter her, så minnes å huske at han så for seg et sted mellom 15-20 millioner for å utvikle spillet. Hadde han vært under en av de store produsentene ville kostnadene garantert vært det dobbelte av dette igjen. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det kalles jo "Kickstarter" for en grunn. Det er jo en måte å få øynene opp hos mulige investorer, ikke i utgangspunktet for å helfinansiere et prosjekt :-) Lenge siden jeg har virkelig sett frem til et spill nå, men dette gleder jeg meg virkelig til å prøve! Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Dette er spillet jeg har ventet på i alle år! Gleder meg noe helt sinnsykt til spillet - og har allerede pledget inn noen dollar for å bidra. Detaljnivået i spillet ligner ikke på noe av det jeg har sett før, og selv om kun halvparten skulle komme med i spillet vil det bli veldig bra! Star Citizen vil være en god grunn til å oppgradere PC'en når den tid kommer - så nå er det bare å spare Noen som har fått meg seg hvordan de vil klare serverbelastningen? Det jeg har lest (kan ikke finn kilde) er at det skal brukes en hovedserver til "å huske" tid, plassering og gear - mens man deretter deler inn i mindre områder hvor avstanden mellom objekter er avgjørende for hvilket område du er i. Hvordan de skal løse det sømløst kan bli spennende, men har tro på at de klarer det. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Kan ikke se at det er postet før i tråden her, sjekk ut Wingmans hangar for ukentlig nytt om spillet og komitime i ett Gotta love gladgutten Eric "Wingman" Peterson: Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 "Star Citizen’s ship customization systems explained" http://www.pcgamer.com/2013/03/26/star-citizen-ship-customization/ Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Gleder meg virkelig nå! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Roberts says that a player with enough wealth (earned in-game or purchased with microtransactions) will be able to buy a ship big enough to house his friends’ fighters, or have mannable turrets for them. Ok, så tvert et pay to win spill? Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Ok, så tvert et pay to win spill? Roberts says that a player with enough wealth (earned in-game or purchased with microtransactions) will be able to buy a ship big enough to house his friends’ fighters, or have mannable turrets for them. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Roberts says that a player with enough wealth (earned in-game or purchased with microtransactions) will be able to buy a ship big enough to house his friends’ fighters, or have mannable turrets for them. Så spørsmålet står fremdeles. Pay to win? Igrunn så er jo det spørsmålet allerede svart når man tar en kikk på "pledge" nivåene. Det var jo synd. Endret 27. mars 2013 av oophus_3do Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Så spørsmålet står fremdeles. Pay to win? Du kan betale penger hvis du har lyst, så kan jeg investere mer tid i spillet og gruse deg allikevel - det er hvertfall det Roberts selv sier. To play Star Citizen you need only to buy the initial game. There will never be a monthly charge for usage. Some in-game items may be available as microtransactions, but we will NEVER sell anything that can’t be acquired through honest (and fun!) gameplay. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Det er jo det som er definisjonen på "Pay to Win". Altså at muligheten til å kjøpe seg fordeler i spillet er der. Uansett hvor mye man spiller, så vil det alltid være en eller annen 14 åring som bruker lommeboka til sin rike far for å gruse deg med høyere fart, mere armor, og større og sterkere våpen. Jævlig synd at han ikke ser på dette som et problem. Finnes da andre måter å ha microtransactions på hvor det ikke setter så store utfaller på spillbarheten i seg selv. 1 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Det avhenger av hvordan man balansere de eventuelle fordelene man får av mikrotransaksjoner mot hva man oppnår gjennom å spille. Inntil spillet foreligger og viser noe annet, velger jeg tro på at de skjønner dette og tar høyde for det. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Alt som kan fåes i spillet kan jo også kjøpes. Hvordan skal det balanseres? Alt avhenger av om det tar lang tid å oppnå det beste i spillet eller ei. Og utifra det jeg har sett, at det skal ta ufattelig lang tid å se alt i spillet, så da antar jeg også at det samme gjelder for utstyr. Dette vil også resultere i at flere folk tar "snarveien" ved å ta et hopp innom lommeboka for å slippe en mulig "grind". Det er jo tid man tjener inn ved å kjøpe til seg utstyr, så jeg ser ikke helt hvordan de skal kunne "balansere" tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå