Gå til innhold

Star Citizen - the open-world space sim from the creator of Wing Commander

Anbefalte innlegg

Kan man være medlem av flere organisasjoner? Kunne tenkt meg både å mine og explore.

Ikke enda, men det blir mulig senere.

Litt som at du er medlem av en organisasjon som "jobben" din, og så en organisasjon på "fritiden"? F.eks. gruvearbeider som jobb, og space racers på fritiden, som liker å kjøre fort med raske romskip gjennom astroidebelter? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan man være medlem av flere organisasjoner? Kunne tenkt meg både å mine og explore.

Litt som at du er medlem av en organisasjon som "jobben" din, og så en organisasjon på "fritiden"? F.eks. gruvearbeider som jobb, og space racers på fritiden, som liker å kjøre fort med raske romskip gjennom astroidebelter? :D

Det har du full mulighet til når det blir tilgjengelig :) Man skal etter planen kunne opprette hele sub-divisjoner og under organisasjoner. :)

Lenke til kommentar

Det har du full mulighet til når det blir tilgjengelig :) Man skal etter planen kunne opprette hele sub-divisjoner og under organisasjoner. :)

Planen min er egentlig å bare fly rundt i et "kampfly" og jakte pirater, beskytte konvoier, redde jomfruer og denslags. Jeg gidder ikke å drive med noe som kan ligne på en vanlig jobb i et spill, selv om det er i "rymden". Så gruvedrift, import/export, aksjehandel, etc. er ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...