Orwandel Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Kan man være medlem av flere organisasjoner? Kunne tenkt meg både å mine og explore. Ikke enda, men det blir mulig senere. Litt som at du er medlem av en organisasjon som "jobben" din, og så en organisasjon på "fritiden"? F.eks. gruvearbeider som jobb, og space racers på fritiden, som liker å kjøre fort med raske romskip gjennom astroidebelter? Lenke til kommentar
Johari Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Kan man være medlem av flere organisasjoner? Kunne tenkt meg både å mine og explore. Ikke enda, men det blir mulig senere. Litt som at du er medlem av en organisasjon som "jobben" din, og så en organisasjon på "fritiden"? F.eks. gruvearbeider som jobb, og space racers på fritiden, som liker å kjøre fort med raske romskip gjennom astroidebelter? Det har du full mulighet til når det blir tilgjengelig Man skal etter planen kunne opprette hele sub-divisjoner og under organisasjoner. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Kan man være medlem av flere organisasjoner? Kunne tenkt meg både å mine og explore. Ikke enda, men det blir mulig senere. Litt som at du er medlem av en organisasjon som "jobben" din, og så en organisasjon på "fritiden"? F.eks. gruvearbeider som jobb, og space racers på fritiden, som liker å kjøre fort med raske romskip gjennom astroidebelter? Det har du full mulighet til når det blir tilgjengelig Man skal etter planen kunne opprette hele sub-divisjoner og under organisasjoner. Planen min er egentlig å bare fly rundt i et "kampfly" og jakte pirater, beskytte konvoier, redde jomfruer og denslags. Jeg gidder ikke å drive med noe som kan ligne på en vanlig jobb i et spill, selv om det er i "rymden". Så gruvedrift, import/export, aksjehandel, etc. er ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 The Next Great Starship . Episode 1Dommerne som diskuterer de forskjellige våpnene som kom inn. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Da må jeg reklamere for de jeg er med. http://atlasdefenseindustries.com/ Er en høvelig stor internasjnal klan med mulighet for opplæring i f.eks. Falcon BMS for å få in basic kampflyvning. Blant medlemene er det flere med Idris P, mange med Connstellations(30+) og en haug med de mindre skipene. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Bumper denne for å rekrutere spillere:P Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Skjer det noe med dogfight snart, lei av den jævla garasjen min - - Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Ryktene sier april-ish Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Kjøpte du skip? Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Constellation og 315P, sålangt... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Har en i gruppa som kjøpte constellation, blir gøy å kjøre litt sammen med han. Kjøpte en Hornet og oppgraderte til superhornet jeg, også ble det en freelancer for å frakte litt og tjene penger. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Har du sett Freelancer variantene? 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Skjer det noe med dogfight snart, lei av den jævla garasjen min - - Kanskje dette kan hjelpe litt i mellomtiden: 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Har du sett Freelancer variantene? Hvor fant du info om disse? Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 The deep dark courners of the internet. De er lagt til i siste hangar patch, bare ikke tilgjengelig utenom litt "tulling" med klienten. Var en bruker på SC forumet som fant dem. Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Ah, så det har ikke kommet noen info på de forskjellige modellene? Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Har en cutlass og en avenger stående, gleder meg veldig til dfm kommer. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Begynte med freelancer-pakken på kickstarter, men har skaffa en Super Hornet og en Aurora LX i ettertid i tillegg. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg har allerede støttet spillet med 37$ Hvorfor får jeg ikke tilgang til hangar modulen? Må jeg kjøpe for mer får å få tilgang? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Du har bare overført penger til siden, ikke kjøpt noe som helst. Du må gå inn på butikken og kjøpe et skip etter ditt ønske for å få tilgang til hangarmodulen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå