fnwilborn Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Kickstarteren er forlengst over. Men de tar imot penger ennå. Om du betaler nå, får du tilgang til spillet når det kommer ut og alpha/beta-moduler underveis. Per nå kan du gå rundt i hangaren og inni skipet du kjøper for å få tilgang. Snart kommer dogfighting-modulen. Og det er flere på vei. Du får dog ikke den evige grunnforsikringen gratis, slik alle som bestilte før desember fikk. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Her er en grei oversikt over hva som er/blir tilgjengelig: http://starcitizen.wikia.com/wiki/Anticipated_Release_Schedule Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Da må jeg vell melde meg i tråden å si at jeg og har bidrat. Så nå blir det Constellation of 315P! Kansje en Aurora og bare for å få en til NPC=) Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13432-Letter-From-The-Chairman-On-Dogfighting Dogfighting modulen utsatt "noen" måneder. Har hatt en følelse av at dette kom til og skje, alle videoer eg har sett av Roberts i det siste har han sett ukomfortabel ut når det er kommet spørsmål om det. Like greit hvis det gjør spillet bedre. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Forsinkelser er å forvente. Lenke til kommentar
lain Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Vel, om man lese begrunnelsen, har jeg ingen negative tanker rundt denne utsettelsen. Dogfighting modulen MÅ være polert og bra, dette er første store "ansikt uttad" modulen til SC. Hjelper dessverre lite å si "this is pre-alpha" i dag, da shitkids forventer at alt skal være release klart så fort de får teste det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Dogfighting modulen MÅ være polert og bra, dette er første store "ansikt uttad" modulen til SC. Hjelper dessverre lite å si "this is pre-alpha" i dag, da shitkids forventer at alt skal være release klart så fort de får teste det. Derfor er det kanskje ikke så lurt å selge alpha tilgang for penger, med tanke på det problemet. Når de gjør det må det nesten forventes at det er noen som ikke vet forskjell på tidlig fase og lansering. Ikke at jeg har noe imot at de selger alpha tilgang, just saying. Endret 17. desember 2013 av Kron Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 De skal vise frem DFM gjennom streamen som starter 11 AM CST (-5 GMT) i morgen, det tilsvarer vel 17:00 norsk tid(?). Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Kan man bidra med modellering eller noe? Hvis folk kunne fått gjort det, så ville jo mengden romskip blitt betydelig større. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Du kan så absolutt lage modeller og ordne slik at de fungerer ingame på privat server. Samtidig kan du vise frem skipet ditt på sidene til CIG og liker de skipet og mener specene du har ordnet er bra kan det hende det kommer på den offisielle serveren. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Interessant. Ser de har satt opp en konkurranse: https://robertsspaceindustries.com/contest/the-next-great-starship Blir nok dessverre for seriøst for min del å bli med på den konkurransen. Jeg kan riktignok modellere, men animering og CryEngine 3 kjenner jeg ikke godt nok fra før av. Starter nå i slutten av januar, og holder på til slutten av desember. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Behøver vel ikke gjøre alt alene, er det ikke meningen at man skal være et team? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jojo. Men noe team har jeg ikke. Samt den konkurransen kom brått på for meg. Jeg har heller ikke tid vil jeg si til å lede et prosjekt. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Oranizations sytemet er live for de som er i en clan/gruppe. Fungerer overaskende bra, og med DFM bare 6-10ish uker unna så ser det ut som ballen ruller vidre=) Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ballen ruller videre ja. Men når jeg sitter å ser på flyhavarikommisjonen så er jeg selv mer bekymra for alle i CIG som stadig bruker fly som transportmiddel... Spesielt Chris Roberts. La oss håpe det går bra. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Det begynner å ligne på noe nå, tror dette kan bli utrolig bra Om noen ser etter en organisasjon å bli med i, så har vi en gjeng med nordmenn som har opprettet en her https://robertsspaceindustries.com/orgs/ECORP Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hyggelig å se flere norske har stor interesse for dette spillet Vi i Brigaden kommer til å satse stort på Star Citizen. Så om folk skulle være interessert ta gjerne kontakt. (Vi har god erfaring innen det å drive klan og holde det organisert) Robertsspaceindustries.com/orgs/BRIGADEN Kan lese litt om Brigaden HER. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Kan man være medlem av flere organisasjoner? Kunne tenkt meg både å mine og explore. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Kan man være medlem av flere organisasjoner? Kunne tenkt meg både å mine og explore. Ikke enda, men det blir mulig senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå