lain Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 LTI er ikke mulig å kjøpe lengre, om du ikke går for de pakkene til 1000usd + Det som du derimot kan gjøre, er å kjøpe et skip som allerede har lti av noen andre. Men jeg ville ikke hengt meg opp i LTI, det er sagt gang på gang at dette ikke skal påvirke spillet nevneverdig. Så behold hva du har, og betal de få ingame credits det koster å forsikre skipet. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 LTI er jo så vidt jeg har skjønt "Basic hull insurance". Tror neppe man tjener så fryktelig mye på å ha dette på et skip. Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ja, er kun basis forsikring. Og så fort du putter på bedre våpen, bytter ut motor m.m., må du betale ekstra for å få dette forsikret, eller så sitter du igjen med stock skip om du mister det. Må også betale egen forsikring om man ønsker å ha forsikring på eventuelt goods man skal transportere. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Stemmer det, er kun en digital "klapp på skulderen" for original/veteran backers. Selv kommer jeg ikke til å fly rundt med grunn-forsikringen, lol. Edit: Eller for å si det på en annen måte: De fleste kjører ikke rundt med kun ansvarsforsikring på bilen. Det blir minst delkasko. Endret 29. november 2013 av Istapp Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Selv kommer jeg ikke til å fly rundt med grunn-forsikringen, lol. Edit: Eller for å si det på en annen måte: De fleste kjører ikke rundt med kun ansvarsforsikring på bilen. Det blir minst delkasko. Ja, du må tilleggsforsikre alt av ekstrautstyr også, hvis du vil ha dem igjen når du blir skutt ned. Dette gjelder alle, inkludert originale backere. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Er det ekte penger eller in-game credits av noe slag vi snakker om her? Om det er førstnevnte, er det noen som har noe overslag over hva dette spillet egentlig vil ende opp med å koste for å få en grei opplevelse med standard utstyr/skip/forsikringer og hele hopprennet? Endret 4. desember 2013 av Thoto79 Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Alle mikrotransaksjoner i spillet betales med in-game credits (UEC eller Imperials). CIG har sagt at man kan tjene til en Constellation omtrent ($275) på 60-80 timers spill. Dvs. at man tjener statistisk sett 4600 UEC credits pr. time. Men alt dette er ca-tall og altfor tidlig å si noe sikkert om. Kun så du har en pekepinn. Hva forsikring og "hele hopprennet" vil koste inne i spillet vet vi ikke ennå. Det CIG har sagt er at forsikring ikke vil bli dyrt. Selve spillet vil koste ca. $60 etter lansering. Da får man MMO-delen, single player Squadron 42, samt et Aurora ES romskip + div. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Oki, takker for svar. Høres ikke så værst ut det igrunn med tanke på de sikkert månedsvis med nerdery som venter Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Du trenger ikke vente til lansering i 2015. Om noen uker kommer dogfighting-modulen og da kan du fly romskipet ut av hangaren og drive romkamp med andre. Kjøper du et romskip nå, koster det mindre enn etter lansering. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Vil påpeke å si at dogfight modulen er alpha. Jeg ser på det som en måte å hjelpe utviklerene med å finne feil og bugs. spillet kommer vel ikke før 2015. Så jeg er med for å støtte og hjelpe på min måte. Dette et noe helt annet enn å kjøpe bf4 som til tider føltes som en alpha release når det lanseres som et ferdig spill. Star Citizen er et spill under utvikling. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ja, klart det er under utvikling og skal testes av alle. Det er vel også helt opplagt er det ikke det? Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Det er riktig at dogfight-modulen er alpha av MMO-delen, og det er også riktig at vi hjelper til med testingen, men det er ikke helt riktig at spillet kommer i 2015. Joda, det blir lansert i 2015 - antagelig på våren en gang - men da har det aller meste av innholdet allerede vært tilgjengelig en stund for dem som har kjøpt alfa/beta-aksess, fordi CIG vil slippe flere slike moduler etter hvert og oppdatere modulene med patcher hele tiden. Spillet blir dermed mer og mer komplett etter som vi nærmer oss lanseringsdatoen. Så man kan godt si at spillet vil være tilgjengelig før lansering. Dette er noe helt nytt i spillbransjen. Her er forøvrig den mest komplette oversikten vi har over lansering av moduler, ol.: http://starcitizen.wikia.com/wiki/Anticipated_Release_Schedule Endret 5. desember 2013 av Prognatus Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Joda, det blir lansert i 2015 - antagelig på våren en gang - men da har det aller meste av innholdet allerede vært tilgjengelig en stund for dem som har kjøpt alfa/beta-aksess, fordi CIG vil slippe flere slike moduler etter hvert og oppdatere modulene med patcher hele tiden. Spillet blir dermed mer og mer komplett etter som vi nærmer oss lanseringsdatoen. Så man kan godt si at spillet vil være tilgjengelig før lansering. Dette er noe helt nytt i spillbransjen. Hvordan er dette annerledes enn andre "early access"-spill? Minecraft gjorde vel omtrent det samme og ga ut Classic allerede i 2009, to år før det ble lansert. Generelt pleier dette å bety en av to ting for spillere: - Mange vil være med fra starten av, og følge utviklingen av spillet, vel forberedt på at det er i tidlig fase med de bugs og manglende finpuss dette innebærer. - Mange vil kjøpe det og gå lei lenge før spillet blir sluppet, fordi de ikke er forberedt på bugs og manglende finpuss. Når spillet først lanseres vil en brøkdel av disse vende tilbake. Det er mange spill som har fulgt denne modellen og det skaper mye debatt i spillbransjen om fordeler/ulemper dette innebærer. Jeg kjøpte Minecraft tidlig i fasen, men har ikke engang forsøkt det etter lansering. Det gjelder også for en del andre spill, fordi "early access" ga et såpass dårlig inntrykk. Andre spill igjen, som Kerbal Space Program, tar jeg fortsatt frem fra tid til annen og storkoser meg - til tross for at det mangler masse og har plenty med bugs. Endret 6. desember 2013 av XmasB Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ja må si jeg personlig alltid har mislikt early access og også demoer faktisk, mest fordi man blir lei før den egentlige moroa begynner samt at man ofte sitter igjen med ett dårlig inntrykk av spillet. Sånn som SC har jeg ikke noe lyst til å prøve før jeg får "hele pakka" når spillet offisielt slippes. Når det er sagt kan jeg jo også skjønne de som ikke klarer å vente og tar det de får inntil release, men selv har jeg som regel mer enn nok annet i spillbackloggen å pusle med så lenge Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Mens jeg sitter her og venter på Star citizen, fikk jeg lyst til og spille Freelancer igjen, men det viser seg at det er meget vanskelig og få tak i lovlig, noen som vet hvor/om det går ann og kjøpe en digital versjon av det? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Dette blir mulig litt off topic, men noen som har testet det nye X-spillet? Mens vi venter, liksom... Jeg tror jeg kommer til å hoppe ombord så snart Squadron 42 er klart. Endret 6. desember 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Gamer har testet det. Fikk 3/10... Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Hvordan er dette annerledes enn andre "early access"-spill? Minecraft gjorde vel omtrent det samme og ga ut Classic allerede i 2009, to år før det ble lansert. Jeg kan ikke uttale meg om Minecraft, da jeg aldri har spilt det, men jeg mener CIGs modell skiller seg fra andre bl.a. ved at spillerne har en større påvirkning på utviklingen. Gjenom nettsiden til Star Citizen er spillerne og utviklerne i dialog hele tiden. Dessuten er denne modulbaserte lanseringen også en nyskapning, tror jeg. Tilsammen gjør dette at CIG-modellen blir annerledes. Endret 7. desember 2013 av Prognatus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jeg kan ikke uttale meg om Minecraft, da jeg aldri har spilt det, men jeg mener CIGs modell skiller seg fra andre bl.a. ved at spillerne har en større påvirkning på utviklingen. Gjenom nettsiden til Star Citizen er spillerne og utviklerne i dialog hele tiden. Dessuten er denne modulbaserte lanseringen også en nyskapning, tror jeg. Tilsammen gjør dette at CIG-modellen blir annerledes. Kan ikke si at spillerne har større påvirkning på Star Citizens utvikling enn de har hatt på andre spillerfinansierte prosjekter. Her er Minecraft ett godt eksempel å dra frem, hvor spillerne har hatt en enorm påvirkning på utviklingen. Modulbasert lansering? Du mener det at de tester enkelte deler av spillet i en tidlig alpha for å teste at det fungerer før de lanserer hele produktet? Hvordan er dette modulbasert lansering?, det kalles alpha testing... Hvordan kan du tro at dette ikke er gjort før? Og dialog mellom utviklerne og spillerne på nettsiden, nei det har jo aldri skjedd før, i noe annet spill... Endret 7. desember 2013 av Kron Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Er vel ingen som forventer at alt kommer til å gå på skinner her fordi om de kaller det for moduler. Hele prosessen kan vel egentlig kalles en form for alpha testing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå