omnomnomnivore Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Mye lengre versjon av videoen postet pluss en time med blandt annet demonstrasjon in-game Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg likte Wing Commander serien. Jeg ELSKET Privateer. Likte også Freelancer veldig godt, men det føltes alltid som om noe manglet. Enig, Freelancer var en av mine mest minneverdige spillopplevelser noensinne. Men som du sier føltes det ikke helt ferdig. Wing Commander har jeg også gode minner fra barndommen min fra, fantastiske spill. Blir spennende å se hvordan Chris Roberts realiserer sitt nyeste prosjekt! Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Spilte du noensinne Privateer? Det var i min oppfatning hans mesterverk. Åpen verden / sandkasse- spill i en tid der slike ting var uhørt Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ja, jeg spilte det litt, men ble frustrert over vanskelighshetsgraden, og forsto kanskje ikke helt sandbox-tanken (kom rett fra linjære WC på den tiden). Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 hehe, jeg husker ikke om det var vanskelig eller ei, men jeg hadde det sabla morro bare med å skrive ned alle prisene og detaljer om rutene i en liten bok jeg hadde Jeg savner spill som gir det nivået av innlevelse. EVE er selvsagt en mulighet, men det er kjedelig å spille mot folk som flyr rundt i egne Death Stars og kunne bli drept når som helst av en annen spiller. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jada, har gode minner fra det, bare husker at jeg aldri mestret Privateer helt. Eve ja, jeg er ikke så fan av online-spill som forutsetter at man investerer enorme mengder tid for å få utbytte av det. Jeg har for mye å gjøre utenom til at jeg kan sitte flere timer om dagen, dag ut og dag inn ;-) Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Skjønner jeg godt... EVE er jo nesten slik at det allerede er for sent å komme inn og gjøre det bra også. Har du ikke vært med ifra begynnelsen så skal det godt gjøres å bygge seg opp en formue som kan true noen andre. Du er NØDT til å drive alliansebygging og slikt, og det er rett og slett ikke alle spilleres 'cup of tea'. Særlig ikke de som har et liv. Jeg synes EVE igrunn misset stort på potensialet akkurat der. Jeg hadde det kjempemorro med spillet inntil jeg skjønte hvordan ting faktisk fungerte. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Nå, hva slags skip har man satt sin pledge for? Origin 300i her. 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Søkte på Star Citizen pledge ships, og jommen finnes det ikke allerede en Star Citizen wiki http://starcitizen.wikia.com/wiki/Pledge_Ships Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg husker jeg og noen kompiser prøvde kose oss med Freelancer multiplayer, men det var dessverre for mange bugs til at det ble noen suksess. Har tro på at Star Citizen løser disse problemene og gir oss mange timer med kos. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Ja, vi hadde vel en liten runde Freelancer MP her og, men det virket veldig uferdig. Single player var dog fantastisk, til tross for sine svakheter. Elsker sånne space-sims. Noen her som har spilt X3 noe særlig? Endret 25. januar 2013 av Distressor Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Må bare få sagt at jeg gleder meg til dette kombinert med oculus rift! Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Rift er sinnssykt lovende. Håper sluttproduktet lever opp til forventningene, både når det gjelder teknologien og pris. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Men OR funker ikke for folk som bruker briller? Erm, hvertfall står det på wikien at briller er et problem, men ser jo en video på youtube av en fyr med briller som tester... Endret 25. januar 2013 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg regner med at det etterhvert kommer en løsning for de som bruker briller. Skulle jo tro, uten at jeg har studert OR så nøye, at det må kunne gå ann å få til en løsning på at man enten kan bruke briller eller kan kjøpe glass for så montere i braketter i selve OR-brillene. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 De håper på å implementere diopterjustering i produksjonsmodellen av hensyn til brillebrukere. 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det ligger også mange demo-videoer ifra CES hvor folk tester OR, og mange av dem (de fleste?) bruker briller, og ingen ser ut til å ha noe videre problem. Om de klarer å raffinere det videre for brillebrukere er det heftig Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Å ikke ta hensyn til brillebrukere er jo å distansere seg fra en ganske stor brukermasse, så jeg tror nok de gjør det de kan for at folk med briller også skal kunne bruke de :-) Gleder meg til å teste produksjonsmodellen. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Endret 29. januar 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Gleder meg!! er det satt noen release date på det ennå eller? Endret 29. januar 2013 av Moridin82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå