Hansien Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Enda en fin-fin bekreftelse på at CR og gjengen ikke har noen intensjoner om å skape et P2W betalingssystem. (and for this I wanted to establish a cap so someone can’t just come in and buy everything, although with a skill based game with a heavy rock paper scissors approach to ship design and weapons this won’t help that much as you think). Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Kotaku har en artikkel med video utenfra og inne i flere forskjellige skip med hangar-modulen: http://kotaku.com/walking-around-a-hangar-is-one-the-best-games-ive-play-1261207196 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Om de får 20 mill, noe som på ingen måte er usansynnelig så får vi: First person combat on select lawless planets. Don’t just battle on space stations and platforms… take the fight to the ground! Endret 6. september 2013 av Hansien 1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Tror det når 22 millioner av løpet av året. Er ikke helt sikker på hva jeg mener om 20 mill. målet. Det er jo et romskipspill tross alt. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har ikke noe imot at de tøyer strikken litt med å legge inn mer FPS/3PS-elementer. Man kan gå omkring i hangarer, romstasjoner, borde fiendtlige skip osv i spillet slik som det er designet.. Jeg har vært med og støttet helt fra start, så jeg er med til veis ende. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har ikke noe imot at de tøyer strikken litt med å legge inn mer FPS/3PS-elementer. Man kan gå omkring i hangarer, romstasjoner, borde fiendtlige skip osv i spillet slik som det er designet.. Jeg har vært med og støttet helt fra start, så jeg er med til veis ende. Det første jeg tenkte på når jeg leste det var Star Trek Online, men gjenstår selvsagt å se. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Jeg har overhode ingen interesse av first person combat. Så lenge det ikke går ut over andre deler av spillet er det ok, men kjenner jo jeg får mange negative tanker i hode. Endret 7. september 2013 av Everket 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kjenner meg samd der. Eg vil heller ha noko tilsvarande Freelancer 2 enn Counter-Strike 2. Lenke til kommentar
Aboori Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hele greia her er jo at de bruker CryEngine, FPS delen er der fra før og krever lite arbeid. At de har med noen FPS-elementer som å ta over romskip og noen kamper på land ser jeg bare på som positivt. Star Citizen setter immersion høyt og at man faktisk er en person i tillegg til å fly romskipet sitt er en naturlig del av den visjonen. Personlig gleder jeg meg enormt 2 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sånn det er nå, blir det uansett om man vil delta i FPS-aktivitetene. Med andre ord kan de som ikke vil skyte sitte i skipene sine og se bra ut! 1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Tror kanskje jeg har byttet mening med FPS-en etter å ha lest hva andre mener om saken. Det virker til at idéen er at i tillegg til romskipboarding, så kan man på lovløse planeter da også angripe andre spillere, eksempelvis fordi det er en skuddpremie på spilleren. Så det kan jo bli bra. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ja takk begge deler? Bring it on. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Bare en påminnelse: stretch-goal'ene er ikke implementering av nye features, kun avsløring av features de i utgangspunktet planla å ha med i spillet uansett. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 FPS er uinteressant for meg, men jeg gleder meg som en unge til å spille det ferdige spillet. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Hva skjer etter 21 millioner?Kommer de til å sette en grense, ikke for pre-orders men for tillegg til spillet? De kan jo ikke pese på med nye 'features' hele tida, de må jo ta noen steg tilbake å si at nå får vi få inn det vi har lovet først, så kanskje kan vi legge til mer etter hvert. Det er jo ikke et stort team som skal gjøre dette her, de har ikke hundrevis av folk å ta av. Redd for at de lover for mye. Stopp nå. Endret 14. september 2013 av Brawler Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hva skjer etter 21 millioner? Kommer de til å sette en grense, ikke for pre-orders men for tillegg til spillet? De kan jo ikke pese på med nye 'features' hele tida, de må jo ta noen steg tilbake å si at nå får vi få inn det vi har lovet først, så kanskje kan vi legge til mer etter hvert. Det er jo ikke et stort team som skal gjøre dette her, de har ikke hundrevis av folk å ta av. Redd for at de lover for mye. Stopp nå. Siden spillet er under utviklingen og vi vet fortsatt veldig lite, så kan de bare fortsette med å pøse på med "nye" features som de gjør nå. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13266-Letter-From-The-Chairman-19-Million Stretch goal for 21 millioner dollar: "Salvage Mechanic: Salvage isn’t an aside: it’s a career, with its own mechanic, story tie-ins and universe-shaping endgames. Search the galaxy for a host of valuable and interesting secrets using both the flight and FPS components. Discover the secrets of the ancient Hadesians, locate valuable components and cargo… or go down in history as the first to make contact with an entirely new alien race!" Er nok en stund til de kommer med 'content lock' og ikke legger inn nye ting i spillet siden, som Heradon sier, det er lenge til Star Citizen blir utgitt. H1 2015 såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Lurar på å enten kjøpe ein CH Yoke eller ein Saitek Yoke til å styre Freelanceren min med. Eller ein joystick. Innspel? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Vent til dogfighting-modulen kommer ut! Er helt sikkert mulig å få en del klare anbefalinger da om man skal for enten keyboard/mus eller joystick. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Beste, om du ikke må ha det fra dag en av, er vel å vente til produsenter kommer med nye joysticker. Regner med en og annen kommer med en tilrettelagt for SC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå