zoneman Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Når jeg kobler bare 1 vifte på pwm header på hovedkortet så kan jeg styre vifta fra 100% til 0% å ved 0% skrur den seg helt av. Akkurat det jeg vil. Men nå har jeg 8 vifter på 2 radiatorer som jeg gjerne vil styre, dette funker helt fint bortset fra at ved 0% slår ikke viftene seg helt av. Jeg bruker en sån https://www.prisguide.no/produkt/NDAyXjExNjg2 . Er det noe jeg overser? lar det seg bare ikke gjøre? Viftene jeg bruker er EK vardar 120mm å hovedkortet er ASUS VIII formula Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Mener å huske at Asus sin viftekontroller ikke er korrekt i alle tilfeller og roter det til. Prøv dette istedenfor: Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Mener å huske at Asus sin viftekontroller ikke er korrekt i alle tilfeller og roter det til. Prøv dette istedenfor: Glemte å si at jeg bruker speedfan, men takk for svar Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 24. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2017 Så jeg tror jeg har løst problemet....dvs jeg kjøpte en pwm splitter som ikke bruker strøm fra psu. Da stopper viftene når man setter dem ned til 0% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå