Senitel Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hei.. har lasta ned Need For Speed underground, i en nrg. fil...? så lurer jeg på hva det er.... og hvordan jeg kan få brukt spillet? Takk for hjelpen! Hilsen Stian da man Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Finne deg nærmeste elektromarked og kjøp spillet! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Enig med forrige innlegg, men nrg er et image til Nero Burning Rom. Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Ja, skulle gjærne gjort det... men så er det slik at jeg er student, bor alene har LOW med $$$ for tia Men hva kan jeg gjøre for å kunne få spilt spillet....? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvis du skal spille det på maskina du har i signaturen så spørs det vel om ikke den får litt pustevansker med NFSU... Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 se på signaturen min nå da,,, har fått ny pc... det er derfor jeg er litt low med $$$ skjønner dere.... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tips: Ikke si at du har lasta ned et spill, det er piratkopiering og moderatorene er ikke glade i det. Du kunne i det minste si at du hadde fått en backup av en kamerat av noe du hadde ødelagt eller.no GOD JUL Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvis du prioriterer en sånn maskin kan du jaggu meg koste på deg spillet og. Rapportert Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 ja... det var akkurat slik det var... men det var en så lang historie.. og jeg var litt gira på å få spilla det på nytt... Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Er det ingen som vet det? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvis du skal spille det på maskina du har i signaturen så spørs det vel om ikke den får litt pustevansker med NFSU... pustevansker ?? forklar... tror nok at hans maskin skal grei det ja... Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Senitel,ser ikke ut som du har lite $$$,pc'en din var litt bra ja... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvis du skal spille det på maskina du har i signaturen så spørs det vel om ikke den får litt pustevansker med NFSU... pustevansker ?? forklar... tror nok at hans maskin skal grei det ja... Før han oppdaterte sigg'en hans så stod det 500 mhz cpu 128 mb ram savage 4 grafikkort... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 God juleferie er alt jeg har å si. Skulle trykkt på rapporter selv men siden det allerede er gjort nøyer jeg meg med det. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 BTW: Specs skal IKKE stå i signatur, men i profil. Du øker ikke Mod'enes velvilje med det der... Bare et tips. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) lurer på hvordan man kan forsvare noe sånt som det der. "Har ikke penger for tida så jeg stjeler litt isteden." Det høres jo ikke halvveis seriøst ut engang... Virker som hele greia var postet på "litt" feil forum.. Kunne bare vært være på NFSU's offisielle forum.. Endret 4. desember 2003 av JimL Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 gjett hva: tråd stenges + ferie vil også oppfordre alle til senere anledninger og ikke faktisk svare på det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg