Senitel Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hei.. har lasta ned Need For Speed underground, i en nrg. fil...? så lurer jeg på hva det er.... og hvordan jeg kan få brukt spillet? Takk for hjelpen! Hilsen Stian da man Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Finne deg nærmeste elektromarked og kjøp spillet! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Enig med forrige innlegg, men nrg er et image til Nero Burning Rom. Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Ja, skulle gjærne gjort det... men så er det slik at jeg er student, bor alene har LOW med $$$ for tia Men hva kan jeg gjøre for å kunne få spilt spillet....? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvis du skal spille det på maskina du har i signaturen så spørs det vel om ikke den får litt pustevansker med NFSU... Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 se på signaturen min nå da,,, har fått ny pc... det er derfor jeg er litt low med $$$ skjønner dere.... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tips: Ikke si at du har lasta ned et spill, det er piratkopiering og moderatorene er ikke glade i det. Du kunne i det minste si at du hadde fått en backup av en kamerat av noe du hadde ødelagt eller.no GOD JUL Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvis du prioriterer en sånn maskin kan du jaggu meg koste på deg spillet og. Rapportert Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 ja... det var akkurat slik det var... men det var en så lang historie.. og jeg var litt gira på å få spilla det på nytt... Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Er det ingen som vet det? Lenke til kommentar