Gå til innhold

KOMMENTAR: Mobiloperatører, dette er det vi vil ha av dere

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg dreit meg ut på bruk av mobildata i København. Jeg hadde mobildata på etter jeg kom frem og lot en online liste på Spotify stå på.

Og så kommer meldingen fra ICE og jeg innser da tabben. Men 400,-kroner kunne ikke stemme vel. Joda. Sjekket brukt data etter jeg landet, i underkant av en gigabyte. Det er helt helt rått.

Fikk heller ikke noe tilbud om kjøp av datapakke når jeg landet. Bytter abbonoment straks jeg er ferdig med bindingstid.

Hvorfor ikke heller bare bryte bindingstiden, så er du fri. En del opererer med 1/12 reduksjon pr. mnd. for bruddgebyret. Så om du er kommet halvveis, så betaler du altså bare et halvt bruddgebyr. Det er kanskje verdt det, framfor en ny kr 400 overraskelse? Er opp til deg selvsagt.

Lenke til kommentar

er egentlig klinkende klart at det for det meste 

Klinkende klart. Stiller du til valg eller noe slikt  ;)

Etter 15.6 er slike problemer historie.

Ja der kan man se hvor hjernevasket en er blitt over alle disse årene med slik melking. Du har jo helt klart rett i det. Så da er det kanskje bedre å bare beholde abon. ut bindingstiden da.
Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Jeg ville betalt for fri bruk av data med begrenset men brukbar hastighet. Og så kunne man betalt mer for høyere hastighet og fortsatt fri bruk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...