Gå til innhold

Atlasfjellene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt å se disse bildene fra Atlasfjellene selv om jeg ikke akkurat kjenner meg igjen. Atlasfjellene går jo fra Marokko til Tunisia og inkluderer også Algerie. Husker spesielt disse berberlandsbyene. Geiter i trær er også minner fra Marokko, men det var vel i litt lavere terreng. Flotte bilder. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte bilder av denne mektige fjellkjeden , v2 ble min favoritt denne gangen .

Stemmer det jeg har hørt at verdens høyest beliggende alpinanlegg finnes der ?

Alec

Lenke til kommentar

Kjekt å se disse bildene fra Atlasfjellene selv om jeg ikke akkurat kjenner meg igjen. Atlasfjellene går jo fra Marokko til Tunisia og inkluderer også Algerie. Husker spesielt disse berberlandsbyene. Geiter i trær er også minner fra Marokko, men det var vel i litt lavere terreng. Flotte bilder. Mvh Gunnar

Hei og tusen takk for fin tilbakemelding. Denne strekningen over atlas fjellene var mellom marrakech og Sahara. Ja berber landsbyene var flotte og ble veldig overrasket at i enkelte landsbyer så levde kristne, jøder og muslimer side om side

Lenke til kommentar

Hei, Knut Sunshine Sørli.

To flotte bilder av den sagnomsuste 2400 km lange fjellkjeden, som skiller Middelhavs- og Atlanterhavs-kysten fra Sahara.

Vennlig hilsen

Albert.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ja atlas fjellene var virkelig imponerende og de forandret seg veldig i form og farge etter hvert som du kjørte

Lenke til kommentar

Flotte bilder av denne mektige fjellkjeden , v2 ble min favoritt denne gangen .

Stemmer det jeg har hørt at verdens høyest beliggende alpinanlegg finnes der ?

Alec

Takk for det. Koselig å høre. Nei tror det bare er kontinentets høyeste alpinanlegg. Forøvrig har Marokko 2 alpinanlegg .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...