Knut S Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Atlasfjellene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Kjekt å se disse bildene fra Atlasfjellene selv om jeg ikke akkurat kjenner meg igjen. Atlasfjellene går jo fra Marokko til Tunisia og inkluderer også Algerie. Husker spesielt disse berberlandsbyene. Geiter i trær er også minner fra Marokko, men det var vel i litt lavere terreng. Flotte bilder. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hei, Knut Sunshine Sørli. To flotte bilder av den sagnomsuste 2400 km lange fjellkjeden, som skiller Middelhavs- og Atlanterhavs-kysten fra Sahara. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 V2 er bare praktfullt skue. Flott fotoskildring som trigger reiselyst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Flotte bilder av denne mektige fjellkjeden , v2 ble min favoritt denne gangen . Stemmer det jeg har hørt at verdens høyest beliggende alpinanlegg finnes der ? Alec Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Kjekt å se disse bildene fra Atlasfjellene selv om jeg ikke akkurat kjenner meg igjen. Atlasfjellene går jo fra Marokko til Tunisia og inkluderer også Algerie. Husker spesielt disse berberlandsbyene. Geiter i trær er også minner fra Marokko, men det var vel i litt lavere terreng. Flotte bilder. Mvh Gunnar Hei og tusen takk for fin tilbakemelding. Denne strekningen over atlas fjellene var mellom marrakech og Sahara. Ja berber landsbyene var flotte og ble veldig overrasket at i enkelte landsbyer så levde kristne, jøder og muslimer side om side Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Hei, Knut Sunshine Sørli. To flotte bilder av den sagnomsuste 2400 km lange fjellkjeden, som skiller Middelhavs- og Atlanterhavs-kysten fra Sahara. Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ja atlas fjellene var virkelig imponerende og de forandret seg veldig i form og farge etter hvert som du kjørte Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 V2 er bare praktfullt skue. Flott fotoskildring som trigger reiselyst. Tusen takk for det. Glad jeg kan bidra med å trigge reiselysten Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Flotte bilder av denne mektige fjellkjeden , v2 ble min favoritt denne gangen . Stemmer det jeg har hørt at verdens høyest beliggende alpinanlegg finnes der ? Alec Takk for det. Koselig å høre. Nei tror det bare er kontinentets høyeste alpinanlegg. Forøvrig har Marokko 2 alpinanlegg . Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 På V1 ville jeg halvert himmelen. V2 står seg flott. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg