Gå til innhold

Er Nord-Korea egentlig en trussel? Kan verden leve med et Nord-Korea med atomvåpen?

218 stemmer

1. 1. Utgjør Nord-Korea en trussel mot omverden?

2. 2. Kan verden leve med et Nord-Korea med atomvåpen?

3. 3. Er det riktig å sanksjonere mot Nord-Korea?

Anbefalte innlegg

Det er slik tilstander du kan finne også i USA! De mest fattige og dårligst stilte der lever som folk i 3. verden! Dette er ikke noe unikt fenomen for Nord-Korea! Det er heller ikke voldelige fengsler, voldelig politi (bare se på politivolden i USA) eller autoritære regimer. Atomvåpen, kjemiske våpen og biologiske våpen er heller ikke unikt for Nord-Korea. Det er heller ikke romprogram eller trusler mot andre land. Eller dødsstraff for den saks skyld.

Allikevel skal Nord-Korea svartmales...

Ugh, greier ikke. Dette er så dumt, aner ikke hva jeg skal si en gang  :hm: 

Anbefaler deg å reise litt i stedet, for det er tydelig at din versjon av "verden" trenger en liten oppdatering..

At du helt dønn seriøs mener at USA har like store problemer som NK får meg til å tenke at enten:

- Så er du et troll som bare kødder

- Rett og slett ikke skjønner bedre

- Eller er en kid som bare desperat forsøker å male seg ut av sitt eget hjørne, i et - jeg bare "må vinne" debatten. Har vært der selv. Ahh, de glade tenårene når jeg trodde jeg kunne alt. Gode tider. De gikk over dessverre :(

Endret av bshagen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er slaver som morer seg av og til undertrykket? Er folk som tilhører en religiøs kult som lar lederne voldtar sine barn og mener de har det veldig godt undertrykket?

Er det inntrykket du sitte igjen med etter å ha sett videoene fra fornøyelsesparken og badelandet?

Kan du svare på spørsmålet?
Lenke til kommentar

Nyhetsbyrå: Hemmelige krigsplaner stjålet av nordkoreanske hackere

Kim Jong-uns hackere skal ha sikret seg topphemmelige dokumenter som avslører USA og Sør-Koreas krigsplaner, inkludert planer om å ta livet av den nordkoreanske lederen.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/nord-korea/nyhetsbyraa-hemmelige-krigsplaner-stjaalet-av-nordkoreanske-hackere/a/24160579/

Lenke til kommentar

Hvis after dark kan finne et bilde av en person ut av 1 million som smiler så er det bevis på at folk er lykkelige, selv om alle de andre blir torturert i en arbeidsleir som slaver.

Hjelper ikke å prøve å bevise noe mot en slik logikk. Hvis du vil si at folk i NK har det bra kan du alltids finne et eller annet minilite som ikke beviser noe som helst og si at sånn er det. Jeg har rett.

Eller ting som at NK gikk til krig mot SK, men det er SK sin feil at de er i krig........................

• Liker 2
Lenke til kommentar

Anbefaler dere å lese denne:

- Dette er gærne folks ansvarsløse herjing på den internasjonale scenen

Donald Trumps kryptiske krigsmeldinger og de stadige atom- og rakettestene fra Nord-Korea gjør at verden holder pusten. Denne uka kan det smelle igjen.

https://www.dagbladet.no/nyheter/dette-er-gaerne-folks-ansvarslose-herjing-pa-den-internasjonale-scenen/68769399

Lenke til kommentar

Nå er det vesentlig flere folk jeg har lagt ut videoer og bilder av. Jeg har også vist til en rømt fange som innrømmet feil i sitt eget vitnemål.

Du vet også at mange slaver hadde det gøy av og til og når de ble frigjort, så jobbet en stor del på samme stedene de var slaver?

Er det bevis på at slavene ikke var undertrykket, eller er det kanskje litt mer kompliserte enn "de undertrykkes ikke fordi jeg ser mange bilder hvor de morer seg".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du vet også at mange slaver hadde det gøy av og til og når de ble frigjort, så jobbet en stor del på samme stedene de var slaver?

Er det bevis på at slavene ikke var undertrykket, eller er det kanskje litt mer kompliserte enn "de undertrykkes ikke fordi jeg ser mange bilder hvor de morer seg".

Hvis det er USA historie du snakker om, hva har det å gjøre med om Nord-Korea er en trussel eller ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...