Tuppesjura Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Har et aksjeselskap som skal leie egen garasje til firmaet. Har skrevet leieavtale, men har ikke kommet så langt at jeg har fått betalt ut eller bokført noe her. Men, jeg er usikker på hvordan jeg kan føre dette når det ikke sendes ut faktura? Bruker poweroffice, og her må det være et bilag for føring også brukes kontoutskriften mot reskontroen for å bilagsføre endringen. Hvordan kan jeg i praksis føre dette for at det skal bli riktig? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Husleieavtalen og transaksjonsutskrift vil være tilstrekkelig bilag. Merk at transaksjonen må vise til husleieavtalen på noe vis. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå