Gå til innhold

Oslo kommune vil overta hele Hafslund

Anbefalte innlegg

I fylgje energimeldinga har elsertifikata ført til auka avgift på 1-2 øre pr kWh, og redusert kraftpris med omlag 20 øre pr kWh (halvering). Eg tykkjer det er ei svært god investering. Vi har absolutt bruk for den auka kraftproduksjonen. Den gjer oss mindre avhengige av import i tørre år. Litt (ca 7%) har òg gått til vindkraft, som òg gjer oss mindre avhengige av nedbør for å produsere kraft. Spesielt om vinteren når det er mest vind. Om du tykkjer det er pengesløsing å betale 1-2 øre pr kWh for å spare det 10-20-doble, er det veldig tydeleg for alle kvifor du ikkje forstår noko av det andre eg har skrive heller.

Foresten, når du skrev ditt innlegg (klokkeslett synlig) samt før dette var detaljer offentliggjort i norske nettaviser (oppsplitting av selskap). Jeg leste først om det på NRK.no samt på e24. Det er relativt spesielt at du velger å lage egne fakta frem til du har lest hva transaksjonen innebærer. Spredning av falske nyheter er ikke bra.
Ta det opp med TU, ikkje meg. Det torer du ikkje, for du er ei slik reddhare som heller går til personåtak på ein tilfeldig kommentator enn å ta kjelda. Ein ynkeleg liten mobbar som er for svak til å gå laus på den du eigentleg er sint på, men tek det ut på tilfeldige offer. Eg kommenterte artikkelen slik han stod då eg kommenterte. Sjå URLen til artikkelen no. Han seier det same. Det er meininga å bruke kommentarfeltet til å kommentere artikkelen, ikkje til å skrive eigne artiklar.

Hafslund er ikke så stor som kraftprodusent. De eier i all hovedsak eldre elvekraftverk i Glomma. Noe er nok modernisert. Det er E-CO Energi som er den store kraftprodusenten. E-CO er eid av Oslo kommune som også er dominerende eier i Hafslund. Over 50 %. Transaksjonen medfører altså ingen endringer i eierskapskonsentrasjon i kraftproduksjonssektoren.

I fylgje Hafslund har dei ein årleg middelproduskjon på 3,1 TWh, som tilsvarer over 2% av den totale norske kraftproduksjonen. Du kan ikkje kalle det ein liten kraftprodusent. Den totale produksjonen frå privateigde vasskraftverk er berre 14606 GWh. Hafslund står for 1434 GWh av dette (3100 GWh - 53,7% som er kommunalt eigd). Det er altso over 10% av den totale privateigde norske vasskraftproduksjonen som går over på offentleg eige. Og det kallar du "ingen endring"? Falske nyhende!!!

Norge har et kraftoverskudd.

Fordi vi har hatt nedbørsrike år. Du skal ikkje lenger attende enn til 2010 for å finne kraftunderskot. Då var det kaldt og lite nedbør. Einsiding satsing på vasskraft er ikkje bra for forsyningstryggleiken.

Elsertifikatordninga medfører at norske forbrukere subsidierer et enda større overskudd som eksporteres. Påtvunget uhjelp fra norske strømforbrukere til rike tyskere, dansker, nederlendere og norske kraftprodusenter.

U-hjelp? Du kallar halvert kraftpris for norsk industri og norske hushaldningar og store inntekter frå krafteksport u-hjelp!? Hugs at vi får danske prisar for den krafta vi eksporterer til Danmark. Eg tykkjer det var drygt å kalle alderstesting av asylsøkjarar for u-hjelp, men å kalle eksport av kraft som nordmenn ikkje vil bruke til mykje høgare pris enn i Noreg for u-hjelp, det ligg eit par divisjonar over.

Kva kallar du då olje- og gasseksport? Den er subsidiert på eit heilt anna nivå. For kvart oljeselskap som betaler skatt, er det to som får statsstøtte. Skattelistene frå Oljeskattekontoret seier sitt: https://www.skatteetaten.no/globalassets/pdfer/osk---oljeskattkontoret/skattelisten-2015-osk.pdf

19 milliardar kroner utbetalt i 2015. Det er 3800 kroner pr nordmann. Ca 20 år med elsertifikat for ei normal norsk hushaldning. Fører det til halvert bensin- og dieselpris for nordmenn? Nei. Vi brukar lite av det. Nesten all produksjonen er overskot som går til eksport, eller u-hjelp som du kallar det.

+ Det er ekstremt mange bedre måter å bruke disse pengene på. Du skriver "Om du tykkjer det er pengesløsing å betale 1-2 øre pr kWh for å spare det 10-20-doble, er det veldig tydeleg for alle kvifor du ikkje forstår noko av det andre eg har skrive heller". Dette har ingen rot i virkeligheten. Elsertifikatordninga medfører en ekstraregning for norske forbrukere.

Du er kanskje den einaste eg har høyrt kalle 20 øre redusert pris pr kWh for ei "ekstrarekning". Det må vere ei artig verd inne i hovudet ditt. Les energimeldinga frå Regjeringa før du spreier fleire falske nyhende:

https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/meld.-st.-25-20152016/id2482952/sec1

Nå går du toe deg ned. Spredning av falske nyheter, konspirasjonsteorier og skittkasting er ikke akseptabelt. Ha en fortsatt fin dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...