Barista Bob Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Er i en prosess om å skaffe en ny varebil til firmaet jeg jobber for. Den bør ha lastekapasitet som gjør at vi kan flytte en espressomaskin (132cm*56cm*65cm). Vi var en stund inne på tanken å kjøpe elbil til (vi har i dag en Nissan e-NV200), men ønsker noe med rekkevidde til å kunne kjøre Oslo-Fredrikstad uten problemer. Biler jeg har sett på/motatt tilbud på er: - Volkswagen Caddy - Peugeot Partner - Ford Transit Courier - Nissan NV200 Noen som har noe erfaring med disse bilene og kan dele litt? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Alle bilene der kan løse behovet deres. Jeg har solgt VW Nyttekjøretøy noen år (og kan nok oppfattes som subjektiv), men jeg vil påstå at Caddyen er den beste bilen med det høyeste utstyrsnivået og standard sikkerhetsutstyr. Den solgte i 2016 dobbelt så mye som Partner og 2,5 ganger så mye som Ford Connect. Nissan er ikke på topp-ti. Jeg hadde en liste en gang over færrest feil på varebiler og også der kom VW på topp. Men i innkjøp er den også dyrere enn de andre. Men også med høyere restverdi så på sikt jevnes det nok mer ut.. Prøv bilene, ta en med deg på jobb og se om noen av bilene har løsninger som er viktigst for akkurat deg, er nok mitt viktigste råd. Jeg sa det til alle kundene mine som hadde alternativer, og mange av dem kom tilbake til meg etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå