Yidaki Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har nettopp kjøpt et nytt Hercules Radeon 9800Pro, selv om jeg egentlig er ihuga Nvidia fan, 5900Ultra rocker. Når jeg åpnet pakken, som ikke var åpnet fra den ble pakket fra fabrikkens side, fulgte det ikke m s-vhs kabel, og den jeg hadde passet ikke. Kjøpte på Elkjøp, men de kunne ikke hjelpe meg. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i?? Har trålet diverse webshops, men de har heller ikke. Er kanskje eneste løsningen å skrive til Hercules eller? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 S-Video. S-VHS er noe annet. Se på kontakten, og tell antall 'hull'. Du kan kappe av den lille plast-biten øverst i hann-sokkelen, men du vil helst ha den rette kabelen, antar jeg. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 S-video seff..min feil:) D er 7hull i inng. m/et avlangt firkantet over og et lite hakk under. Trodde S-video kont. var 1 standard, iallefall på 3dkort.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Lå det ikke med noen overgang heller? På mange ATI-basert kort føler det med en overgang med s-video og composite utganger, noen ganger også med koblinger til video in. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Lå det ikke med noen overgang heller? Nei, lå ikke med noen overganger..utrolig irriterende. Hadde samme problem med 5900 Ultra, ingen kabler som fulgte med Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg mener at Komplott har slike overganger. Clas også, muligens. Spør dem, om ikke annet. Uansett, det er en 7-pins MiniDIN du vil ha, googler du etter pin-outen ser du om det går greit med en standard 4-pins kontakt. Du må muligens hacke kontakten for få den til å funke. Denne passer jo sikkert (men det er kompositt-ut, noe som suger): http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Og en liten mail til produsenten kan kanskje hjelpe på? (jeg har ennå ikke fått svar fra Hercules om kortet som døde på seg for to måneder siden, men det er en annen sak) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå