robgar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei, har et msi 645combo (533mhz bus) og intel celeron 2.o ghz cpu. Kordan klokker eg den? og eventuelt hvor my kan jeg klokke den uten at det skjer noen problemmer? har 2 extravifter og en hardisk holder med viftre i kabinettet Lenke til kommentar
robgar Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Ska prøve å klokke den nå, håper jeg ikke gjør noe feil... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ikke mas... Har ingen erfaring med verken den CPU'en eller det hovedkortet, men hvis chipset og ram greier å følge med, skulle det ikke forundre meg om du greier få få den opp på/mot 3 GHz med god luftkjøling. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du setter bare opp FSB-en i BIOS, evnt. med ClockGen, hvis det støtter hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Fant det ut, brukte fuzzy logic og kom opp i 2.3 ghz, (bruker 512 mb pc2700 ram) Skal kjøpe 512mb pc3200 ram og nytt hovedkort kan jeg klokke den mer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå