Gå til innhold

Bill Nye "The Science Guy" redder verden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i all verden har pedofili med saken å gjøre? Det er ingen som "jobber mot lovlig pedofili" i den videoen der.

Pedofili er forøvrig ikke ulovlig i utgangspunktet, så der kan du se hvor kunnskapsløs du er.

Homofile hadde ikke lov til å gifte seg heller for en stund siden, men som alt annet her i verden starter det i det små.

Og pedofile prøvde jo faktisk å snike seg inn i dagliglivet på samme tid som når homofile begynte å jobbe for legitimisering.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig nok klarer du nok en gang å overgå deg selv geita_.. godt jobba.

Det er ikke feil å være homofil. Det i seg selv er ikke overgrep.

Det er ikke feil å utøve homofile seksuelle lyster så lenge begge parter er enig. Da det ikke er overgrep.

Giftemål og intime handlinger ved aksept bør dermed være greit.

Det er ikke feil å være pedofil. Det i seg selv er ikke overgrep.

Det er derimot feil å utøve pedofile lyster, samme om det er via makt eller via aksept - da det nødvendigvis er overgrep.

Giftemål og intime handlinger bør dermed aldri være greit.

Er du uenig med noe av dette G?

• Liker 7
Lenke til kommentar

Youtube title: "Bill Nye says 3 year olds can determine their gender". (Med strategiske store bokstaver her og der.)

Nei. Han sier: "By 3 or 4, most kids identify with a gender." (Min understreking.) Hvilket vi alle kan se med egne øyne. Vi vet at selv 2-åringer forstår at det er forskjell på jenter og gutter, så hvorfor skulle en 3-åring ikke kunne mene noe om sin egen identitet.

De fleste har en opplevelse av kjønnsidentitet som matcher det kjønn de er født som. Men det er alltid noen som er anderledes, og de er det uten påvirkning utenfra. Det kan være den ene gutten i en familie med bare sønner som - endog mot foreldrenes vilje - insisterer på å la håret gro og gå med skjørt, og sier til alle som spør: "Jeg er en jente". Og siden 3-årsalderen er når man bevisst begynner å velge leker basert på kjønnsroller, også velger typiske jenteleker.

Det har ingenting med seksualitet å gjøre, det er ennå 10 år til de kommer i puberteten og skal slite med den problemstillingen. Det er bare at bevisstheten deres er uenig med kjønnskromosomene om hvorvidt de egentlig burde ha utovertiss eller innovertiss.

I gamle dager løste man det problemet ved å si at kromosomene hadde rett og hjernen tok feil. Om nødvendig medisinerte man barnet. Men hvorfor er det gitt at det er bevisstheten som er feil? Det er jo bevisstheten og intellektet som gjør oss til et individ. Hvis det individet, allerede før det har lært hva "gender" er for noe rart, føler seg som en jente, så kan det vel være en jente. Jeg er temmelig sikker på at jeg ikke bare var utstyrt som, men også følte meg som gutt når jeg var 4. Godt for meg, antagelig, og mine foreldre som slapp den bekymringen.

Tja hva skal man si, alltid like hyggelig å se venstresiden sakte men sikkert jobbe mot lovlig pedofili.

Hvordan kommer pedofili inn i bildet av at en gutt vil gå i balletsko og leke med Barbie, eller vil invitere jenter til bursdagen sin? Jeg har da ikke inntrykk av at pedofile har spesiell forkjærlighet for slike...

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Utrolig nok klarer du nok en gang å overgå deg selv geita_.. godt jobba.

---

This. Man tar seg altså tid, klemt innimellom de vante rasehygeniske poster, til å rette skytset mot vitenskapsmenn... og gjerne da alle barnas favoritt Bill Nye "The Science Guy`s" opplysningsprogram skal man langsøkt prøve å få vridd over til noe pedo greier. Denne type konspiratoriske beskyldninger går visst igjen blant denne gjengen (ref pizzagate) :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Har mista all respekt for Bill Nye etter hans nyfunnede, nesten religiøst betingede tilnærming til noe han absolutt ikke kan noe som helst om....

Om det er klima og miljø engasjementet hans du hinter til, så regner jeg nesten med at vi da har å gjøre med en klimafornekter her? Man kan ikke annet enn å håpe at man tar feil, hvis ikke må du se mye mer på The Science Guy :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har mista all respekt for Bill Nye etter hans nyfunnede, nesten religiøst betingede tilnærming til noe han absolutt ikke kan noe som helst om....

Er du sikker på at "respekten" ikke forsvant når han sluttet å bekrefte dine allerede etablerte syn?

Endret av Gavekort
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om det er klima og miljø engasjementet hans du hinter til, så regner jeg nesten med at vi da har å gjøre med en klimafornekter her? Man kan ikke annet enn å håpe at man tar feil, hvis ikke må du se mye mer på The Science Guy :)

Neinei, det er en faktasak. Jeg tenker på hans nylige lefling med kjønnsfølelser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er du sikker på at "respekten" ikke forsvant når han sluttet å bekrefte dine allerede etablerte syn?

Nei, man kan kun ha et syn på vitenskap. Og det er greit. Som sagt så mister folk troverdighet det øyeblikket de henfaller til å støtte psykisk syke som om det er en trossak.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, man kan kun ha et syn på vitenskap. Og det er greit. Som sagt så mister folk troverdighet det øyeblikket de henfaller til å støtte psykisk syke som om det er en trossak.

Folk mister troverdighet når de støtter psykisk syke? Hvor mange lag er du på nå?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk mister troverdighet når de støtter psykisk syke? Hvor mange lag er du på nå?

Hva misforsto du med det jeg skrev?

Lenke til kommentar

Så du mener at Bill Nye ikke bruker vitenskap i disse påstandene?

På ingen måter, se videoene han har deltatt i nylig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...