blistex Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har et Aopen H600B med 4 stk harddisker, en DVD-brenner og en CD-brenner + Radeon 9600 pro og to PCI-kort i. Er det mulig å få trykket inn vannkjøling her? Tenker da på enten Ncool Rev. 4.0 EX eller Asetek Waterchill CPU/VGA/Chipset Kit. Har ikke vært borti dette før, og lurer egentlig bare på om det i det hele tatt vil være mulig/hensiktsmessig....? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg har vannkjøling i samme toweret som du har. Det går akkurat, fpr det er så sabla trangt ! Har ikke noe ferdig kit jeg. Bruker Black Ice II hjemmelaget tankt og swiftech blokk. alt sammen i 3/8" Så det skal gå om du modifiserer litt på toweret det måtte jeg gjøre. Skjære ganske mange hull osv. Lenke til kommentar
blistex Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Du har ingen bilder vel? Hvor har du plassert radiatoren f.eks? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 http://www.home.no/junghanz Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Går bra men litt trangt.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Selv hadde jeg et Chieftech midi-tower med vannkjøling i, og det gikk helt fint. Var litt liten plass, men det gikk altså bra. Men jeg hadde bare to hardisker, blir vel litt værre med fire, selv om jeg skulle tro at det også burde gå glatt. Bilde finner du forøvrig her. Lenke til kommentar
blistex Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Okey, da blir det vattenkylling! Så får eg heller investera i et nytt kabbinett hvis det går dundass... Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har et lianli pc6099.. Lurte litt på AC vannkjøling etter juletider, hva tror dere om en evo240 radiator? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå