Fotoskrulla Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Siste krampetrekning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Trafikkpoliti i veikanten med kamera, hva blir det neste:-). Hvis jeg ikke husker feil lå jeg alltid over fartsgrensen her. Skulle nesten tro det var s/h hvis det ikke hadde vært for bussen, bremselys og skilt. Godt komponert! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Dette flotte vinter bildet dukker opp nå når vinteren egentlig er over . Fint komponert og med fine kontraster . Heldigvis er snøen fra i går borte allerede og jeg er klar for sol og varme . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Trafikkpoliti i veikanten med kamera, hva blir det neste:-). Hvis jeg ikke husker feil lå jeg alltid over fartsgrensen her. Skulle nesten tro det var s/h hvis det ikke hadde vært for bussen, bremselys og skilt. Godt komponert! Mvh Gunnar Hehe..ingen kjørte over fartsgrensa mens jeg stod der Men hvis man kjørerfartsgrensa her, så lager man kø. Takk forkommentar og ha en flott dag! Våknet forresten til nytt snøfall i dag. Usj! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Dette flotte vinter bildet dukker opp nå når vinteren egentlig er over . Fint komponert og med fine kontraster . Heldigvis er snøen fra i går borte allerede og jeg er klar for sol og varme . Alec Takk skal du ha Alec Jeg tror du må ta inn hagemøblene dine igjen hvis sol og varme skal komme fram, våknet til store snøfiller utafor vinduet i dag. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Ikke så uvanlig med slik vær i slutten av april. Neste uke kan man sikkert ta fram grillen igjen. Fint komponert bilde. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Flott skue av vinterveien og trærne i ørlite blåskjær som så absolutt gjør seg. Kunne kanskje hatt med ørlite mer nede for å få veikant til venstre rent ut på venstre ramme. Men viktig er det ikke. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Er det virkelig så mye vinter? uansett ett flott og bilde med vinter motiv . Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Vinter den ene dagen, antydning til vår den andre hos oss, men snøen forsvinner vel raskt her også håper jeg. Helt ok dokumentasjon dette. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hei, Helene. Et riktig idyllisk vinterbilde, og nærmest en kuriositet, med tanke på at det er tatt 24. april. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg