MiRaCL Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Hei Bestillte i helgen en vare fra en nettbutikk. Denne var satt ned ca 45% i pris. De fjernet varen fra sortimentet 2 dager senere. Ringe dem i dag og spurte om når ca jeg kunne forvente levering og de viste ikke da levrandøren ikke hadde varen på lager. De mente også at lagerstatus på siden var feil. Dette er et produkt samtlige andre nettbutikker selger. Uansett, varen var på lager da jeg bestilte og jeg har betalt. Hva bør jeg forvente her? De bør jo levere varen innen rimelig tid, men hva er rimelig tid? Kan man kreve dekningskjøp om de ikke skulle klare å levere? Endret 25. april 2017 av MiRaCL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå