Elinitah Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Hei! Aner ikke hva som kan være problemet her, men har faktisk to problemer, som jeg vet om. Når jeg vil logge meg på et trådløst nettverk med min mac, kommer jeg ikke på nett når jeg bruker safari. Men hvis jeg går inn via google chrome så kommer jeg inn. Det samme gjelder når jeg vil logge meg på facebook. Kommer kun inn via google chrome. Er det noen som har en anelse om hva som kan ha skjedd? Det kan virke som det er noe slags sikkerhetsgreie, men aner egentlig ikke. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Høres ut som maskinen din prøver å beskytte deg fra både 1) Facebook og 2) Safari, så jeg ville kalt dette en win-win. om du absolutt vil bruke safari så ville jeg sjekket 'proxy innstillinger', du skriver ikke hvilket OSX/MacOS versjon det er, men du finner nok noen bilder om du søker "proxy settings safari versjon" Endret 25. april 2017 av Sampson Lenke til kommentar
Elinitah Skrevet 25. april 2017 Forfatter Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Høres ut som maskinen din prøver å beskytte deg fra både 1) Facebook og 2) Safari, så jeg ville kalt dette en win-win. om du absolutt vil bruke safari så ville jeg sjekket 'proxy innstillinger', du skriver ikke hvilket OSX/MacOS versjon det er, men du finner nok noen bilder om du søker "proxy settings safari versjon" He he.. Jeg bruker macOS Sierra.. Endret 25. april 2017 av Elinitah Lenke til kommentar
Elinitah Skrevet 25. april 2017 Forfatter Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Høres ut som maskinen din prøver å beskytte deg fra både 1) Facebook og 2) Safari, så jeg ville kalt dette en win-win. om du absolutt vil bruke safari så ville jeg sjekket 'proxy innstillinger', du skriver ikke hvilket OSX/MacOS versjon det er, men du finner nok noen bilder om du søker "proxy settings safari versjon" He he.. Jeg bruker macOS Sierra. Dette er det som kommer opp under proxy når jeg går inn der, og det sier meg fortsatt veldig lite.. Endret 25. april 2017 av Elinitah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå