AfterGlow Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Det skal være vrient å få tak i komponenter til Apples neste flaggskip.Du må trolig vente ekstra lenge på den neste iPhone-telefonen Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Resultatet blir vel en megahype som gjør at de kan ta 20.000,- for 8'ern. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Resultatet blir vel en megahype som gjør at de kan ta 20.000,- for 8'ern. Utrolig hvordan du klarer å vri den minste lille ting til noe skikkelig negativt. Flink du ass! Må være slitsomt å fokusere så negativt på ting. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) In b4 h8rs! Resultatet blir vel en megahype som gjør at de kan ta 20.000,- for 8'ern. Oh, wait... Endret 25. april 2017 av hekomo 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Kan de ta 20 000, så må de gjerne ta 20 000. Da mister de nok meg som kunde på den modellen, men det blir mitt problem. Min velbrukte 6 plus varer sikkert en stund til. Hvor min personlige smertegrense går er nok avhengig om åttern kommer før eller etter at jeg har brukt penger på noe annet gøy. Og hvor mye man får for pengene. Geir Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Resultatet blir vel en megahype som gjør at de kan ta 20.000,- for 8'ern. Utrolig hvordan du klarer å vri den minste lille ting til noe skikkelig negativt. Flink du ass! Må være slitsomt å fokusere så negativt på ting. Utrolig hvordan du klarer å vri det utsagnet til noe negativt. Det er bare positivt om de klarer å presse prisen opp, hvordan tror du Apple har så mye penger og en plass i rekordbøkene 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Resultatet blir vel en megahype som gjør at de kan ta 20.000,- for 8'ern. Utrolig hvordan du klarer å vri den minste lille ting til noe skikkelig negativt. Flink du ass! Må være slitsomt å fokusere så negativt på ting. Utrolig hvordan du klarer å vri det utsagnet til noe negativt. Det er bare positivt om de klarer å presse prisen opp, hvordan tror du Apple har så mye penger og en plass i rekordbøkene Jahahaha, skikkelig positivt det innlegget ditt. Jada. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Resultatet blir vel en megahype som gjør at de kan ta 20.000,- for 8'ern. Jeg vet ikke helt når du sjekket prisen på alle konkurrentenes toppmodeller i forhold til iPhone..? Tenkte meg det nei.. Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Helt siden Samsung S8 kom ut, så ser jeg heller frem til dagen jeg får kjøpt den enn dagen iphone 7s/8/x kommer ut. Iphone 7 var bare skuffende.. Eneste wow-faktor var at den kom ut i gagatsvart! Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Den nye A11 brikken er forsinket, men de vanlige telefonene kommer som planlagt? Har disse A10 da? Gir ikke helt mening spør du meg. Og får ikke de vanlige iPhonene ny 3D Touch modul? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Resultatet blir vel en megahype som gjør at de kan ta 20.000,- for 8'ern. Jeg vet ikke helt når du sjekket prisen på alle konkurrentenes toppmodeller i forhold til iPhone..? Tenkte meg det nei.. Sist jeg sjekket var vel omtrent en uke siden og konkurrentene tar ca. lik pris. Hvorfor er det relevant? 1 Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Kom og på en annen ting angående dette. Hvis de lanserer vanlig iPhone først, og så en bedre versjon etter 1-2 mnd så vil det jo være folk som kjøper en iPhone, og så kommer en bedre etter 1-2 mnd, fordi det er jo helt klart langt ifra alle som holder seg oppdatert på nyheter. Og selv om Apple liker å tjene penger, har de jo et rykte å ta vare på og, så jeg føler noe slik ikke passer helt med Apples profil om en kan kalle det det. Andre produsenter kommer gjerne med +-versjoner med mindre oppgraderinger etter et par måneder, men Apple har aldri gjort det.(Stoler på at folk forstår hva jeg mener her) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 De kan jo gjøre som med en rekke andre produkter de har gjort i det siste (Apple Watch, AirPods, Mac Pro osv..) at de lanserer iPhone 7S, 7S Plus og iPhone 8/X samtidig selv om sistnevnte ikke vil kunne leveres før flere måneder senere. Virker veldig rart om Apple har en vanlig Keynote i september hvor de ikke nevner annet enn iPhone 7S og 7S Plus også plutselig kommer de med en ny Keynote i desember/januar. Men man vet jo aldri. Selv misliker jeg denne trenden i fra Apple hvor de har begynt å annonsere produkter som ikke er leveringsklare. Tidligere så var jo Apple nærmest et unikum på markedet hvor det stortsett aldri gikk mer enn maks 14 dager fra de lanserte produktet til det var mulig å kjøpe det med levering omgående. Men de siste årene så har det jo vært mange produkter som har blitt lansert som ikke blir levert før et par måneder senere og da ofte med store leveringsproblemer.. Dette er vel et resultat av at Apple som selskap har vokst enormt de siste 5-7 årene og etterspørselen har blitt deretter. Når alt det er sagt så er jo alltid dette høysesong for iPhonerykter, og 90% av alle ryktene som serveres såpass lenge før lansering ender jo alltid opp med å være tullball så man skal vel ikke lese seg for mye inn i disse ryktene. 1 Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hadde helt glemt at den muligheten var der. Tror du har helt rett i at det er det som hadde skjedd om ryktene hadde stemt RamGuy. Angående rykter så er jeg enig. Mer seriøse medier som BuisnessInsider har derimot rapportert at Apple angivelig skal ha inngått kontrakt for innkjøpt av OLED paneler. Og det er noe som går igjen i alle rykter. Samtidig er det veldig lite spesifikt (altså det tar en spesifikk form i forskjellige rykter, men det at det kommer en eller annen form for iPhone med OLED er ikke spesifikt). Så jeg tror det er rimelig høy sannsynlighet for at vi kommer til å se iPhone med OLED. En annen ting er at selv om denne fyren har rett, så er det som du sier langt tid mellom nå og når den kommer. Så selv om det er rett i dag, kan ting gå en annen retning. Estimater er sjeldent riktige så langt frem i tid heller. Hvis du f.eks betaler litt mer til dine underleverandører så kan det gi dem ressurser til å få gjort ting raskere. Og Apple har ofte mer en en leverandør, så om du får produsert raskere og tidligere enn den andre, så får du solgt mer. Lenke til kommentar
TheFuture911 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 8'ern kommer ut rundt november eller disember.. 8 skal ha støtte til 5G, trådløs lading og hjemknappen vil bli integrert i skjermen.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Moderatormelding Persondiskusjon og navnekalling ble fjernet. Diskuter emnet, ikke deres meningsmotstandere.Tilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
- C64 - Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Resultatet blir vel en megahype som gjør at de kan ta 20.000,- for 8'ern. Utrolig hvordan du klarer å vri den minste lille ting til noe skikkelig negativt. Flink du ass! Må være slitsomt å fokusere så negativt på ting. Utrolig hvordan du klarer å vri det utsagnet til noe negativt. Det er bare positivt om de klarer å presse prisen opp, hvordan tror du Apple har så mye penger og en plass i rekordbøkene Det er merkelig hvordan hjernen kortsluttes hos enkelte når det er snakk om Apple? Er det negativt eller positivt for kundene hvis de må betale mer for en vare en den er verd? Er de målet til alle kunder at produsenten skal tjene mange penger, eller er det å få mest mulig for pengene selv? Hvis renten øker, og du må betale dobbelt så mye for lånet ditt. Jubler du da? Banken tjener jo mere, så det må jo være positivt for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg