Knut S Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 gorges du dades Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Dette er vel Marokko? Veldige fine bilder! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. april 2017 Forfatter Del Skrevet 25. april 2017 tusen takk for det. Ja dette er i Marokko Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Hei, Knut Sunshine Sørli. Fantastisk flott bildeserie fra et eksotisk land med svært spennende kultur og geografi. Bilde 1 har forresten fellestrekk med en nærmest verdenskjent, norsk veistrekning, - "Trollstigen". Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Flott serie. Spennende land. Jeg har fartet litt rundt i Atlasfjellene, men har ikke vært her. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. april 2017 Forfatter Del Skrevet 25. april 2017 Hei, Knut Sunshine Sørli. Fantastisk flott bildeserie fra et eksotisk land med svært spennende kultur og geografi. Bilde 1 har forresten fellestrekk med en nærmest verdenskjent, norsk veistrekning, - "Trollstigen". Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for hyggelig kommentar. Ja opplevde masse på turen. Spennende land. Gamlebyen i marrakech var virkelig hektisk Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. april 2017 Forfatter Del Skrevet 25. april 2017 Flott serie. Spennende land. Jeg har fartet litt rundt i Atlasfjellene, men har ikke vært her. Mvh Gunnar Tusen takk for koselig kommentar. Ja atlas fjellene har mye spennende å by på. Har du ikke vørt i gorges før og skal tilbake så må du overnatte på ett bittelite hotell nede i dalen som heter hotell atlas berbere. Familien der er bare så herlige . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Herlig billedserie i et utrolig fascinerende landskap , den kronglete veien , bygningen på kanten og den spesielle fjellsiden er mer enn nok til å få det til å rykke i reisefoten til noen og enhver . Alec Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Herlig billedserie i et utrolig fascinerende landskap , den kronglete veien , bygningen på kanten og den spesielle fjellsiden er mer enn nok til å få det til å rykke i reisefoten til noen og enhver . Alec Tusen takk for hyggelig kommentar. Ja reisefoten spinner enda her, så blir nok en tur til høsten men da en annen verdensdel tror jeg. Må jo stadig finne noe nytt Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg har stor sans for V1, men ville nok enten hatt litt mer luft eller rett og slett kutta vekk glipa oppe til høyre. Ellers er jo også V3 interessant for en steingal mann, men jeg ville ha kutta vekk det grønne hvilket er et utsagn du kan plassere på min smakskonto. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Annerledes og spennende bilder, Knut. Har alltid drømt om å fare i Atlasfjellene, som jeg hittil bare har sett fra oven, i fly. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Jeg har stor sans for V1, men ville nok enten hatt litt mer luft eller rett og slett kutta vekk glipa oppe til høyre. Ellers er jo også V3 interessant for en steingal mann, men jeg ville ha kutta vekk det grønne hvilket er et utsagn du kan plassere på min smakskonto. Roar Takk for tips. Skal teste det ut. Ja disse steinformasjonene har jeg flere forskjellige bilder fra. Skal se det kommer flere her en dag Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Annerledes og spennende bilder, Knut. Har alltid drømt om å fare i Atlasfjellene, som jeg hittil bare har sett fra oven, i fly. Atlasfjellene er imponerende. De forandrer form og farge etter hvert som du beveger deg fremover. Det arrangeres også 3 dagers fjellturer og sikkert lenger også. Noen starter fra de 7 fossefall. Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Spennende komposisjon! Hadde sikkert gjort seg i s/v også, med linjene og lys/skygge. Bra jobba! Hilsen Karl Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg