AfterGlow Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Lanserer «de flotteste skjermene på markedet», ifølge dem selv.AOC har fått hjelp av Porche til å lage noen skikkelig lekre skjermer Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Tittel: "Porsche", ikke "Porche" Har selv et par nyere AOC skjermer og er godt fornøyd (27" Full HD for XBox'en) og 32" 4K for utvikling.. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Fornuftig pris selv med "designhype" er bra greier, altfor mange som presser prisen i taket fordi ting er designet av [insert]. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Litt sånn "resepsjons-PC" over denne. Ser stilig ut, men fra det jeg kan se er det ikke mulighet for VESA feste. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Skjermene ser ok ut, men det er bedre med ordentlige spesifikasjoner i chassi som ligner en pappeske. Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 De kom så nært også knelte de på oppløpet. Rammeløs 4K skjerm ville vært midt i blinken for et vilt multiskjermoppsett. HD blir for lite real estate og blir dårlig arbeidsflyt. . Lenke til kommentar
LUPLT0RU Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 De kom så nært også knelte de på oppløpet. Rammeløs 4K skjerm ville vært midt i blinken for et vilt multiskjermoppsett. HD blir for lite real estate og blir dårlig arbeidsflyt. . Akkurat. Noe mindre enn 4K på en 24" skjerm blir rett og slett for labert. Og 27" burde være i 5K. Etter jeg fikk tildelt 5K UltraFine skjermen fra LG, kan jeg ikke gå tilbake. Det oppleves likt som å gå til en gammel telefon før "retina" oppløsningen. Både skarphet og "real estate" er noe man ikke lett kan avvennes. Med en "HD" skjerm, har man knapt plass til mer enn en nettside om gangen. Eneste som er litt dritt, er at jeg nå måtte kjøpe meg en slik skjerm for hjemmekontoret.Både LG, Apple og Dell har produkter med ordentlig oppløsning, og har alt hatt det en god stund. Også prisnivået er helt akseptabelt. Så nå burde resten av produsentene kommet med tilsvarende produkter. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Dere som foretrekker >1080p, kjører dere opp skaleringen til 125, 150 eller 200% eller fortsetter dere med 100% (96ppt)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Dere som foretrekker >1080p, kjører dere opp skaleringen til 125, 150 eller 200% eller fortsetter dere med 100% (96ppt)? For min del så har jeg 1440p på en 27". Da er 100% helt fint. På enkelte nettsteder med veldig tett tekst kan det hende at jeg zoomer om jeg egentlig er for trøtt til å holde på med PC sent på kveld . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå