Jola Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei. Jeg ønsker meg mobil til jul , men vil helst ikke ha en med 100 spill og mulighet for diverse ting jeg ikke vil ha. Det eneste som hadde vært morsomt ville være å kunne ta opp sine egne ringetoner. Da mener jeg ikke lage egne ringetoner, men å kunne ta opp lyd. Jeg hadde en mobil med dette før, Siemens C55 tror jeg det var, og syns det var ganske gøy. Vil helst ikke ut med for mye penger. Hadde vært praktisk å fortsette med siemens. Er siemens M55 sånn? MVh Lasse Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 nei siemens m55 har ikke noe sånt som du snakker om, men den har et program der du kan lage egne ringetoner. kan absolutt anbefale m55, har hatt den en stund nå og er veldig fornøyd!! Lenke til kommentar
Jola Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Aha.. Men er det egentlig noen nyere mobiler som har denne opptaksfunksjonen? For jeg har ikke sett de har reklamert for den.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) siemens st55? mye bedre en m55 på noen områder... desuten har den kamera Endret 4. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) ....og så koster den dobbelt så mye da han spurte om en bilig telefon remerser, st55 er ikke en veldig billig telefon akkurat Endret 4. desember 2003 av siemens:-) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ...men har også en god del mere også da... og hvis han/hun kjøper den med abbenomang (hvem vet) så er den ikke så dyr! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) ....men han antydet en m55, og prisene på st55 og m55 er litt forskjellige da Endret 4. desember 2003 av siemens:-) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ... im speachless.... u win men jeg bare foreslo den... så han kan jo kikke på den .... han har ikke sagt noe når det gjelder penger... Jola; har du noen pengegrense? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ... im speachless.... u win men jeg bare foreslo den... så han kan jo kikke på den .... selvfølgekig kan han kikke på den, st55 har jo et veldig bra kamera og bra skjerm Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) skulle jo bare mangle at du ikke får noe xtra for de xtra gryna jola: har du noen øvre prisgrinse?? Endret 4. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Jola Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Rundt M55 ville vært fint.. Men er dere sikker på at den ikke har opptak da? For broren min står fast på dette. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 er rimelig sikker på at denne telefonen ikke har opptak (har den selv) den har wav filer, dette gjør at du kan få ringetoner som høres ut som stemmer, men så vidt jeg vet kan du ta opp med denne telefonen Du kan alltids spørre på club-siemens Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 kanskje han bare forveksler stemmestyring med"opptak"!!! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 kan hende remerser, man kan styre seg gjennom menyene ved hjelp av stemmestyring, det er sant. Prøvde ut dette en dag og fant ut at det er fulllstendig unyttig!! funker alldri når det er bråk i nærheten og ellers funker det bare annenhver gang eller no. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 husker at 3310/3330 hadde det... (opprigning?) pc'n (winXP) skal også ha mulighet for det... problemet er at slike systemer ikke er "inteligente" nåkk... dvs. klarer ikke å kjenne igjenn ordene om du sier de i en litt høyere tone Lenke til kommentar
KvAkk Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 [img]http://http://www.mandolin.no/ad_images/26.jpg[/img]hei du eg villa ha kjøpt siemens st55....veldig bra mobil men kanskje litt domt at det ikke e bluetooth eller ir? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 han hadde ikke pengene (?) men st55 er et mye bedre kjøp... et tips: stikk ned til en mobilbutikk og test begge ! Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 går det ikke ann å spille inn lyder på dataen, konvertere også få over til m55 via kabel Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 tror det... men det er fortsatt ikke det samme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå