Roar Kneppen Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Rødt mot blått i 2 versjoner. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Klare rene farger - flott bilde, men ville kanskje hatt litt mer av veggen nede. Velger meg v1 mvh Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. april 2017 Forfatter Del Skrevet 25. april 2017 Klare rene farger - flott bilde, men ville kanskje hatt litt mer av veggen nede. Velger meg v1 mvh Torhild Det du ber om var dessverre umulig da det står et høyt plankegjerde rundt eiendommen og siden jeg også fotograferer sittende fra rullestol kommer jeg jo enda litt lavere. Gidder ikke leite etter det nå, men vet jeg for noen år siden eksponerte huset fra motsatt side ute fra gata så jeg har det også. Men ikke sikker på om jeg har hele huset der heller. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 på denne måten så kan man jo nesten fantasere om at det er ett trehus/hytte Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Fargerikt og tøft utsnitt! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Hei, Roar. Klare farger og sterke kontraster innbyr til å studere detaljene i det høyst severdige bildet mer inngående ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Flott og fargerikt , det røde trehuset mot den blå himmelen og de gule trestammene . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg