Gå til innhold

Fjordkraft blir mobiloperatør - tilbyr ekstra gode priser til egne kunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli en trend det der med bundling av tjenester, tilsvarende som med Get som gir dobbel datamengde i mobilabonnementene sine til dem som har tv- og bredbånd hos dem.

 

Adm. dir hos Fjordkraft savner kanskje tiden som leder for Chess, han har i hvert fall erfaring med å drive et mobilselskap.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Same shit, new wrapping. Og hva er egentlig begrunnelsen for at man skal betale ekstra for å ringe til spesialnummer?

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Ser de virtuelle operatørene har begynt å ta betalt for operatøropplysning (1945).
Fjordkraft tar en symbolsk sum på 59 øre/minuttet, men likevel.

Bruker du operatøropplysningstjenesten om du har Hello, blir du flådd for 9,99 kr i oppstart og 19,99 kr pr minutt!

Endret av Ziiimba
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser de virtuelle operatørene har begynt å ta betalt for operatøropplysning (1945).

Fjordkraft tar en symbolsk sum på 59 øre/minuttet, men likevel.

 

Bruker du operatøropplysningstjenesten om du har Hello, blir du flådd for 9,99 kr i oppstart og 19,99 kr pr minutt!

Bruker appen fra 180 jeg med automatisk oppslag av alle innkommende. funker knall

Lenke til kommentar

 

Ser de virtuelle operatørene har begynt å ta betalt for operatøropplysning (1945).

Fjordkraft tar en symbolsk sum på 59 øre/minuttet, men likevel.

 

Bruker du operatøropplysningstjenesten om du har Hello, blir du flådd for 9,99 kr i oppstart og 19,99 kr pr minutt!

Bruker appen fra 180 jeg med automatisk oppslag av alle innkommende. funker knall

Å ringe 1945 + mobilnummer forteller hvilken mobiloperatør nummeret ligger hos. Hvorfor dette er særlig nyttig i dag når man ikke lengre må betale ulik pris for ringeminutter basert på hvor vedkommende er kunde vs hvor du er kunde aner jeg ikke, men kanskje det finnes noen der ute som har nytte av det.

Lenke til kommentar

Hell no!

Makan til useriøst selskap (som ikke er et knøttlite et) har jeg ganske enkelt ikke hørt om. To ganger har husstanden blitt "kunde" uten at noen kontrakt, produktet e.l. er tilstede. Det er visst nok å se på de så blir man kunde. Styrer milelanget unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor så mye negativitet. Har billig strøm der, og får nå et mye bedre og billigere tlfabb. til min samboer. Gratis og slipper å løfte en finger. Bestilt. Og om der kommer noen med billigere tlfabb bestiller jeg der. Eneste minus jeg ser er at de ikke har Android app ennå, men den skulle visst komme om ikke så lenge.

Lenke til kommentar

Greit at fjordkraft kommer på banen og presser priser, men personlig ser jeg ingen grunn til å bli kunde hos dem uansett produkt. En annen ting er at jeg ikke kan fordra bundling som dyttes ned i halsen på meg. 

 

 

Det var mye unødvendig sinne i denne tråden. Det du sier her gir jo ingen mening. "uansett produkt", neivell? 1kr for 10 terabyte data samme det nekter uansett...? Bundling som dyttes ned i halsen på deg, hva hæ? Du har jo hverken kjøpt noe eller blitt presset på noe, ikke må du det om du er kunde heller?

 

Fjordkraft har forøvrig stort sett vært i tet eller på topp 5 hva ang. strømpriser så all denne sinnen må være fra barn som bor hos mamma og ikke har strømabonement?

Lenke til kommentar

 

Greit at fjordkraft kommer på banen og presser priser, men personlig ser jeg ingen grunn til å bli kunde hos dem uansett produkt. En annen ting er at jeg ikke kan fordra bundling som dyttes ned i halsen på meg.

 

Det var mye unødvendig sinne i denne tråden. Det du sier her gir jo ingen mening. "uansett produkt", neivell? 1kr for 10 terabyte data samme det nekter uansett...? Bundling som dyttes ned i halsen på deg, hva hæ? Du har jo hverken kjøpt noe eller blitt presset på noe, ikke må du det om du er kunde heller?

 

Fjordkraft har forøvrig stort sett vært i tet eller på topp 5 hva ang. strømpriser så all denne sinnen må være fra barn som bor hos mamma og ikke har strømabonement?

Det handler om mer enn prisen når det gjelder fjordkraft. Det er også omdømmet. Forresten er det bare noen få øre som skiller fjordkraft fra min strømtilbyder, det er nettleien som virkelig koster, men det vet vel alle som betaler strøm selv? Her i gården er jeg, kvinnfolket og ventende barn så heldige at vi kun har totalt 350-400,-/mnd i strømutgifter, fordi vi har fjernvarme i blokka, og gratis varme fra parkeringshuset under oss.

 

Men jeg kommer heller til å satse på å holde mine utgifter adskilt, nettopp fordi jeg i prinsippet er imot bundling.

 

Som tidligere medarbeider hos flere ISP'er, kan jeg love deg at alle selskaper sikler etter mer informasjon om kundene, for å kunne dytte mer skit ned i halsen på dem. GET burde vel være et godt eksempel. TV, radio og film som kunden interesserer seg i, video on demand som kunden konsumerer, internett, BBT og mobiltelefoni for å holde styr på kundens kommunikasjon med verden, gulroten er å bundle med litt lavere pris og alt på en faktura, så kan kunden leve bekymringsfritt og gjerne bruke noen kroner ekstra her og der..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...