steinjarle Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 For mange vil Fjordkraft kunne være aller billigst.Fjordkraft blir mobiloperatør - tilbyr ekstra gode priser til egne kunder Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Begynner å bli en trend det der med bundling av tjenester, tilsvarende som med Get som gir dobbel datamengde i mobilabonnementene sine til dem som har tv- og bredbånd hos dem. Adm. dir hos Fjordkraft savner kanskje tiden som leder for Chess, han har i hvert fall erfaring med å drive et mobilselskap. Lenke til kommentar
roflol Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Det får no verre grens på kor mange mobiloperatør vi treng... Alle leiger jo linjen frå Telenor eller Telia.... Og pris forskjellen er nesten ingenting lenger, whats the point? 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Helt horrible priser med mindre man er strømkunde. 1 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Smart! .. og plutselig var det litt mer styrete å bytte strømleverandør! Nå må man nemlig huske å bytte telefonoperatør til hele familien samtidig (prisene til ikke-abonnementer var ganske drøye). :-( 3 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Ikke nok med at de "flotte" innpåslitne gateselgerne skal prøve å presse produktet deres ned i halsen på men når jeg verken eier hus, hytte eller lignende, og nå skal de starte med mobil abonnoment? Hjelp.. 2 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Greit at fjordkraft kommer på banen og presser priser, men personlig ser jeg ingen grunn til å bli kunde hos dem uansett produkt. En annen ting er at jeg ikke kan fordra bundling som dyttes ned i halsen på meg. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Ha litt is i magen. Om maks 3 uker er samtlige nødt til å lansere nye priser etter de nye EU-reglene. Først da vil det bli enkelt å gjøre opp en mening om hvilken operatør man skal velge. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Same shit, new wrapping. Og hva er egentlig begrunnelsen for at man skal betale ekstra for å ringe til spesialnummer? Endret 25. april 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Ser de virtuelle operatørene har begynt å ta betalt for operatøropplysning (1945).Fjordkraft tar en symbolsk sum på 59 øre/minuttet, men likevel.Bruker du operatøropplysningstjenesten om du har Hello, blir du flådd for 9,99 kr i oppstart og 19,99 kr pr minutt! Endret 25. april 2017 av Ziiimba 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Ser de virtuelle operatørene har begynt å ta betalt for operatøropplysning (1945). Fjordkraft tar en symbolsk sum på 59 øre/minuttet, men likevel. Bruker du operatøropplysningstjenesten om du har Hello, blir du flådd for 9,99 kr i oppstart og 19,99 kr pr minutt! Bruker appen fra 180 jeg med automatisk oppslag av alle innkommende. funker knall Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Ser de virtuelle operatørene har begynt å ta betalt for operatøropplysning (1945). Fjordkraft tar en symbolsk sum på 59 øre/minuttet, men likevel. Bruker du operatøropplysningstjenesten om du har Hello, blir du flådd for 9,99 kr i oppstart og 19,99 kr pr minutt! Bruker appen fra 180 jeg med automatisk oppslag av alle innkommende. funker knall Å ringe 1945 + mobilnummer forteller hvilken mobiloperatør nummeret ligger hos. Hvorfor dette er særlig nyttig i dag når man ikke lengre må betale ulik pris for ringeminutter basert på hvor vedkommende er kunde vs hvor du er kunde aner jeg ikke, men kanskje det finnes noen der ute som har nytte av det. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Hell no! Makan til useriøst selskap (som ikke er et knøttlite et) har jeg ganske enkelt ikke hørt om. To ganger har husstanden blitt "kunde" uten at noen kontrakt, produktet e.l. er tilstede. Det er visst nok å se på de så blir man kunde. Styrer milelanget unna. 1 Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Skjønner ikke hvorfor så mye negativitet. Har billig strøm der, og får nå et mye bedre og billigere tlfabb. til min samboer. Gratis og slipper å løfte en finger. Bestilt. Og om der kommer noen med billigere tlfabb bestiller jeg der. Eneste minus jeg ser er at de ikke har Android app ennå, men den skulle visst komme om ikke så lenge. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Greit at fjordkraft kommer på banen og presser priser, men personlig ser jeg ingen grunn til å bli kunde hos dem uansett produkt. En annen ting er at jeg ikke kan fordra bundling som dyttes ned i halsen på meg. Det var mye unødvendig sinne i denne tråden. Det du sier her gir jo ingen mening. "uansett produkt", neivell? 1kr for 10 terabyte data samme det nekter uansett...? Bundling som dyttes ned i halsen på deg, hva hæ? Du har jo hverken kjøpt noe eller blitt presset på noe, ikke må du det om du er kunde heller? Fjordkraft har forøvrig stort sett vært i tet eller på topp 5 hva ang. strømpriser så all denne sinnen må være fra barn som bor hos mamma og ikke har strømabonement? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Greit at fjordkraft kommer på banen og presser priser, men personlig ser jeg ingen grunn til å bli kunde hos dem uansett produkt. En annen ting er at jeg ikke kan fordra bundling som dyttes ned i halsen på meg. Det var mye unødvendig sinne i denne tråden. Det du sier her gir jo ingen mening. "uansett produkt", neivell? 1kr for 10 terabyte data samme det nekter uansett...? Bundling som dyttes ned i halsen på deg, hva hæ? Du har jo hverken kjøpt noe eller blitt presset på noe, ikke må du det om du er kunde heller? Fjordkraft har forøvrig stort sett vært i tet eller på topp 5 hva ang. strømpriser så all denne sinnen må være fra barn som bor hos mamma og ikke har strømabonement? Det handler om mer enn prisen når det gjelder fjordkraft. Det er også omdømmet. Forresten er det bare noen få øre som skiller fjordkraft fra min strømtilbyder, det er nettleien som virkelig koster, men det vet vel alle som betaler strøm selv? Her i gården er jeg, kvinnfolket og ventende barn så heldige at vi kun har totalt 350-400,-/mnd i strømutgifter, fordi vi har fjernvarme i blokka, og gratis varme fra parkeringshuset under oss. Men jeg kommer heller til å satse på å holde mine utgifter adskilt, nettopp fordi jeg i prinsippet er imot bundling. Som tidligere medarbeider hos flere ISP'er, kan jeg love deg at alle selskaper sikler etter mer informasjon om kundene, for å kunne dytte mer skit ned i halsen på dem. GET burde vel være et godt eksempel. TV, radio og film som kunden interesserer seg i, video on demand som kunden konsumerer, internett, BBT og mobiltelefoni for å holde styr på kundens kommunikasjon med verden, gulroten er å bundle med litt lavere pris og alt på en faktura, så kan kunden leve bekymringsfritt og gjerne bruke noen kroner ekstra her og der.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg