Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Denne merkelige hybriden av Tetris og Puyo Puyo fenger.ANMELDELSE: Puyo Puyo Tetris Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 I følge gamer.no's karakterer er Puyo Puyo Tetris et bedre spill enn Breath of the Wild. Jeg bare nevner det. 3 Lenke til kommentar
Bonedaddy Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Du har dessverre fullstendig mislykket i å gjøre en velykket sammenligning av karaktersetting av disse to spillene Mør stønt-ape. Alle spill blir vurdert ut ifra sin egne premisser, hvor sjanger er en avgjørende faktor. Dessuten er alle anmeldeser subjektive ytringer, og skal kun virke veiledende, og definitivt ikke avgjørende. For å få en total vurdering av et spill er du nødt til å se på langt flere anmeldelser og gjøre dine egne vurderinger... 2 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Veldig merkelig. Switch har introdusert meg til spill som ser ut som er 20år gamle men som er blant de morsomste jeg har i samlingen. Testet demoen av dette og ble mye latter pga multiplayer modusen som er meget stressende. 1 Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Du har dessverre fullstendig mislykket i å gjøre en velykket sammenligning av karaktersetting av disse to spillene Mør stønt-ape. Alle spill blir vurdert ut ifra sin egne premisser, hvor sjanger er en avgjørende faktor. Dessuten er alle anmeldeser subjektive ytringer, og skal kun virke veiledende, og definitivt ikke avgjørende. For å få en total vurdering av et spill er du nødt til å se på langt flere anmeldelser og gjøre dine egne vurderinger... Hehe, det var ikke meningen å virke grinete (men jeg ser nå i ettertid at det jeg virker hakket mer syrlig enn det var tiltenkt.) Jeg bare syntes det var så morsomt at jeg måtte nevne det. 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Du har dessverre fullstendig mislykket i å gjøre en velykket sammenligning av karaktersetting av disse to spillene Mør stønt-ape. Alle spill blir vurdert ut ifra sin egne premisser, hvor sjanger er en avgjørende faktor. Dessuten er alle anmeldeser subjektive ytringer, og skal kun virke veiledende, og definitivt ikke avgjørende. For å få en total vurdering av et spill er du nødt til å se på langt flere anmeldelser og gjøre dine egne vurderinger... Problemet er at for de fleste så er anmeldelser avgjørende. "Å fy faen, XYZ fikk 10/10, da MÅ det være bra!" type innstilling. Og det vet utgivere bra. Veldig glad jeg, personlig, aldri var sånn, men ser trenden. On-Topic: Spillte demoen en del og må si det er frusterende morsomt Lurte på om jeg bare skulle laste ned den japanske versjonen siden det ikke akkurat er så mye historie i det, men ventet litt med det. Kommer nok til å skaffe det en dag uansett språket. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) I følge gamer.no's karakterer er Puyo Puyo Tetris et bedre spill enn Breath of the Wild. Jeg bare nevner det. feil tråd. Endret 26. april 2017 av Stormwolf Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Importerte dette da det kom ut i japan første gang, og har kjøpt det igjen på switch. Tok rimelig fort over som favoritt pvp tetris varianten min fra battle tetris gaiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå