Harald Brombach (digi.no) Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Berører trolig tusenvis av kunder.Antivirus-program flagget Windows-systemfiler som skadevare Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Er det nå jeg skal komme med en spydig kommentar om at klassifiseringen jo er helt riktig? 2 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Høres nesten ut som at de har blitt hacket selv, og at noen da har lagt inn noen endringer som har skapt problemet. Alternativt en 'pissed-off employee' som har gjort tilsvarende? Å flagge Facebook mfl. og systemfiler høres litt for banalt ut til at det er en ren feil. Lenke til kommentar
VLZELTYW Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Hva slags signaturer bruker de, crc32 eller rot13? Lenke til kommentar
G Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Hadde det ikke vært aller best om Microsoft kjørte fingeravtrykk på de fleste av sine systemfiler, og derpå la ut disse fortløpende i offentligheten. Alt antivirusprogrammet da behøvde å kontrollere er at fingeravtrykkene stemmer overens, også la filene få være i fred om de framstår som uendrete. Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Er det nå jeg skal komme med en spydig kommentar om at klassifiseringen jo er helt riktig? ja,, du sparer meg et par tastetrykk=)=) 1 Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg har opplevd trojanere og malware som har vært mindre aggressive under installasjonen enn Windows 10 oppgraderinga... Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 "Thank you #Webroot for blocking #facebook for no good reason " Finnes det noen god grunn for å ikke blokkere face-book da? Gærne folk... 1 Lenke til kommentar
Aim insect oil Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hva slags signaturer bruker de, crc32 eller rot13? Rot26 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hadde det ikke vært aller best om Microsoft kjørte fingeravtrykk på de fleste av sine systemfiler, og derpå la ut disse fortløpende i offentligheten. Alt antivirusprogrammet da behøvde å kontrollere er at fingeravtrykkene stemmer overens, også la filene få være i fred om de framstår som uendrete. Alle Windows filene er signert (...)Finnes det noen god grunn for å ikke blokkere face-book da? Gærne folk... Mange bedrifter bruker facebook aktivt i markedsføring og support apparatet sitt. Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (...)Finnes det noen god grunn for å ikke blokkere face-book da? Gærne folk... Mange bedrifter bruker facebook aktivt i markedsføring og support apparatet sitt. ... Det var ingen god grunn.... andre? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå