akelbo Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 En gratis demo for «Breath of the NES» er tilgjengelig nå.Modder lager todimensjonal hyllest til The Legend of Zelda: Breath of the Wild Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Kult, men her er enda ett fanprojekt som burde blidd holdt hysj hysj til det ble sluppet ut og så blidd spredd via torrents, ellers så er det bare å sitte å vente på at dette kommer til å bli stoppet av Nofuntendo Endret 25. april 2017 av Boss-Znakemaster Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Yea this needs to be a secret project until finished, soon nintendo comes with it's hammer of judgment Lenke til kommentar
1969 Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Antar han sier han jobber med dette i håp om at han stenge ned prosjektet. For hvis han tror at dette kommer Nintendo til å tillate, da har han sovet i timen. Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Jeg tror egentlig ikke Nintendo kommer til å bry seg så mye, BOTW er alt for omfattende til at han kommer i nærheten av noe som ligner en 2D versjon av spillet.Så langt har det enda ikke kommet en 2D fan remake av OOT selv om flere har prøvd, og jeg tror ikke noen stoppet opp pga Nintendo.Skulle han derrimot levere en ny demo om et år hvor han motbeviser meg så kommer nok N til å stoppe han. Endret 25. april 2017 av Houdini Lenke til kommentar
peri231 Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Han har allerede tenkt på at Nintendo kan be om å fjerne deres IP fra produktet. Selv er jeg en av komponistene, og jeg lager både originale komposisjoner og arrangementer av Zelda musikk. Da blir det mindre å gjøre dersom Nintendo ber om å ta bort deres IP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå