Ingar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Er det ingen klapptelefoner som har innebygget radio?? Sikkert ikke,men det er sikkert noen kommende med radio? (som IKKE kommer fra Nokia ) Endret 4. desember 2003 av ingar Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (som IKKE kommer fra Nokia ) noen som har vaksinert deg og mot å like nokia?? jeg har ikke hørt om noen klapptelefoner med radio prøv å poste denne tråden der den skal postes: under mobiltelefoner, ikke tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 (som IKKE kommer fra Nokia ) noen som har vaksinert deg og mot å like nokia?? jeg har ikke hørt om noen klapptelefoner med radio prøv å poste denne tråden der den skal postes: under mobiltelefoner, ikke tilbakemeldinger Ja sant det,mente ikke og plassere den her! Gidder ikke og varsle moderator,men hvis de plumper over er det bare og stenge tråden,så legger jeg den i rett tråd! Ikke akuratt vaksinert mot Nokia men 7200 er jo en klapp med radio,med en helt patetisk skrem! Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Flyttet dit den hører hjemme. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 patetisk skjerm? hvorfor Lenke til kommentar
eblth Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Fordi de bruker standard 40-series skjermen, som begynner å bli litt liten når man skal ta bilder og filme og alt annet mulig... Hater skjermen på min 7250! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hvorfor klapp?? 6600 har vi jo! digg valg! t610 også. men den har ikke radio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå