Taurean Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Lurer på om dette kan være interessant? Jeg har både vært utsatt for, og forårsaket (tilnærmet), en slik opplevelse. Syklet hjem fra det lokale supermarkedet, en dag det var snøstorm og masse vind. Det var 10 cm snø på veien. Ca halvveis hjem, kom det en pickup imot, den kjørte omtrent midt i veien. Så plutselig, rett før den skulle passére, kom det et vindkast som djevelen selv må ha sendt. Sendte meg rett sidelengs, og jeg klarte så vidt det var å holde meg oppe med ett bein. Husker enda i dag hvor sliten jeg var i det beinet ^^ Hadde jeg ikke klart dét, så hadde hodet mitt havnet under dekket til den pickupen. Har også syklet inn i en betongvegg i full fart, ved en slags tunell. Skulle tøffe meg, men klarte ikke svingen ^^ Endte med brukket håndledd og nese. Synes det er rart det ikke gikk verre. Den andre hendelsen var en jobbsituasjon. Jeg hadde fått beskjed om å feste slike rekkverksholdere av støpejern, veide minst 15 kg. Fikk beskjed om samtidig å feste en presenning i mellom klemma og betongen de skulle festes til, siden vi skulle jobbe under dette området, og vi måtte holde regnet vekk. Det blåste, regnet og var en generelt helsikes dag. Jeg var også ung, uerfaren og temmelig grønn. Men jeg festet dem, grundig også, husker godt hvordan jeg slo på skruehåndtaket. røsket og dro i den for å sjekke om den satt støtt, og det gjorde den. Men likevel, 2 timer etterpå, da vi jobbet under - der var det en slags døråpning vi gikk under en sjelden gang. Selvfølgelig, akkurat da sjefen gikk inn der, så raste denne i bakken 2 sekunder etter han gikk inn der. Vinden hadde løsnet festet, på én eller annen måte. Da våknet jeg bra. Han snakket ikke mer til meg den dagen ^^ Vél fortjent. Hadde den truffet han, så hadde han minst fått hjerneskader. Endret 25. april 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå