Diondra Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Jeg skal til å bestille meg en ny pc fra Dell, men kan ikke så mye om PC. Ønsker hjelp til å se igjennom om det ser greit ut. PC'n skal brukes til gaming, redigering av videoer og streaming. Base Area 51 Base Operativsystem Windows 10 Home, 64-biters, engelsk, dansk, finsk, norsk, svensk Prosessor Intel® Core™ i7-6800K prosessor (6 kjerner, 15 MB hurtigbuffer, overklokket opptil 3,8 GHz med Turbo Boost) Minne 32 GB firekanals DDR4 2133 MHz (8 GB x 4) Harddisk 512 GB SSD 6 Gb/s hoved + 4 TB 5400 o/min SATA 6 Gb/s lagring Støtte for skader ved uhell 3 års beskyttelse mot skader ved uhell fra fakturadato Grafikkort NVIDIA® GeForce® GTX 1080 Ti med 11 GB GDDR5X Optisk stasjon DVD-stasjon med innstikksplass (leser og skriver til DVD/CD) Trådløs tilkobling Intel® 7260AC + Bluetooth 4.0 [802.11ac + Bluetooth 4.0, tobånds 2,4 og 5 GHz, 2 x 2 Microsoft Office produktivitetsprogramvare Microsoft® Office 30-dagers prøveperiode – Office-lisens kreves ikke Beskyttelse av din nye PC McAfee® Live Safe, 30-dagers prøveversjon Forbedrede tjenestepakker 3 års Premium Support på stedet Kabinettalternativer Alienware™ 1500-watts strømforsyning, godkjent for flere GPU-er for Intel prosessor i serien 6xxx Retail Packing Label Ikke inkludert Driver Intel® Dual Band Wireless-AC 7260 ved 5 GHz + Bluetooth 4.0-driver Kabel Europeisk strømledning (850 W) Bestillingsinformasjon Bestilling av Alienware X51 R2 – Norge Brukermanual Installeringsoversikt for Oculus (engelsk, dansk, norsk, svensk, spansk) Emballasje Emballasje for Alienware Area 51 (Oculus) Optisk Programvare Cyberlink-programvare for Windows 8/10 uten medier Cloud Storage Dropbox-programvare Informasjon for detaljhandel Det kreves ingen info for detaljhandel Prosessormerking Nytt Intel® Core™ i7 merke Programvare fra andre leverandører enn Microsoft Tilleggsprogramvare W10 Regulatory label Merkeetikett NY (1500 W) Ressurs-media for operativsystem Gjenopprettings-DVD følger ikke med Gedis Bundle-referanse D00AW51R245 Video Card Cable GFX grafikkabel for 1500 W kabinett FGA Module Tilpasset BTO-konfigurasjon Processor Software Prosessorprogramvare Endret 24. april 2017 av Diondra Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Ganske kraftig maskin dette her ja. Spørsmål 1) hvorfor dell? 2) hvilken oppløsning har skjermen din? Lenke til kommentar
Diondra Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Ganske kraftig maskin dette her ja. Spørsmål 1) hvorfor dell? 2) hvilken oppløsning har skjermen din? Hei. 1) Det var Dell jeg endte opp med å se på etter å ha brukt laptop i årevis 2) Skjermen er en BenQ ZOWIE 24" LED RL2460, oppløsning 1920x1080 Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Okei, hver sin lyst der. Dell har flotte laptoper. Særlig den nye XPS serien(har en selv). Hva angår spillmaskiner, synes jeg det er dyrt og stygt. Men igjen hver sin lyst. Til 1080P oppløsning er et GTX 1080Ti veldig overlill og er vel egentlig tenkt å være for 144hz 1440p monitorer. Ps, den vil holde til alt du vil gjøre med den. Men tenk støy, regner med at Ti kortet er et fou ders edr som bråker noe jævlig. Eller alle korta fra dell er founders kort. Endret 24. april 2017 av lazyjacket Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Vurdert å bygge selv/få noen til å bygge for deg? Og hva er pris på denne herligheten? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Du får nok mer for pengene ved å kjøpe fra Komplett.no, bygge selv eller få noen andre du kjenner til å gjøre det for deg. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Tipper denne herligheten koster 30 lapper ferdig konfigurert og levert. Bygg selv så har du erfaringen med å finne ut av hva som faktisk er inni og hvordan den fungerer. Så slipper du å sende den inn bare fordi en kabel er løs. Lenke til kommentar
Diondra Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Ja, jeg har faktisk måttet sette meg ned å lære litt om dette nå. Håper jeg kan bygge min egen pc en dag Tusen takk for svar alle sammen Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Ja, jeg har faktisk måttet sette meg ned å lære litt om dette nå. Håper jeg kan bygge min egen pc en dag Tusen takk for svar alle sammen Har du sjekket denne tråden? Ikke at du skal nødvendigvis bruke akkurat de delene, men noen tips finner du der. Endret 28. april 2017 av Betroz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå