Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Billige kabler

Anbefalte innlegg

Jeg synes datakabler av alle slag er for dyrt, og vurdrer derfor å starte en webshop som kun selger datakabler (og relatert utstyr). Prisene skal være de laveste og det skal oppnås ved å drifte svært økonomisk. (Kun webhandel og hovedsakelig kommunikasjon ved hjelp av e-post).

Hvordan er interessen for en slik webshop?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes datakabler av alle slag er for dyrt, og vurdrer derfor å starte en webshop som kun selger datakabler (og relatert utstyr). Prisene skal være de laveste og det skal oppnås ved å drifte svært økonomisk. (Kun webhandel og hovedsakelig kommunikasjon ved hjelp av e-post).

Hvordan er interessen for en slik webshop?

Hva slags kabler?

Er det så ille dyrt og kjøpe dette da?

Lenke til kommentar
de fleste lager de selv..

med frakt osv tror jeg ikke det kan lønne seg..

Instalasjons kabler er vansklig å få tak i for gud og hvermansen idag, med mindre man kjenner en elektriker.

Ellers, VELDIG avhengig av bruk da, men ferdige patchekabler er det nok litt mer hold i om man føler for å dra dem litt hit og dit ofte.

Så om dette vil medføre at vi kan få kjøpt bla. tp kabler instalasjon og patch i meter evnt 5 meter vare så er det veldig positivt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Instalasjons kabler er vansklig å få tak i for gud og hvermansen idag, med mindre man kjenner en elektriker.

Det er jo bare og stikke innom en elektosjappe og kjøpe, selv pleier jeg bare og låne med meg en rull og så stoler de på at mitt øyemål stemmer når de skal ta betalt :)

Lenke til kommentar

Det er jo bare og stikke innom en elektosjappe og kjøpe, selv pleier jeg bare og låne med meg en rull og så stoler de på at mitt øyemål stemmer når de skal ta betalt :)

Så heldig du er da....

Kjøpte av elektriker selv, men om man ikke kjenner noen elektriker eller det er noen elektro sjappe i nærheten...så er dette en godt idee... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...