Deidei Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har en gammel Nokia 3330, og en ny mobil ville kanskje vært tingen å ønske seg. Jeg ser at Expert har tilbud til 1695 med Netcom Youngtalk abbonoment. Er mobilen/abbonomentet noe bra? P.S Jeg skal ikke ha andre mobiler, men vil gjerne høre hvordan den er, evt. om Netcom er greit å ha? Lenke til kommentar
thl0 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hm, vilken mobil? Eneste jeg vet om netcom er at di har dårligere dekning mange plasser men god sørvis Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ville tro at det er godt alternativ, youngtalk er et veldig bra abbo. for folk som sender mye meldinger, og 3200 er en telefon som har veldig mange finesser i forhold til prisen Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Uffda, jeg var på Expert og forhørte meg. Det youngtalk abbononmentet blir for dyrt for meg, 200 kr i mnd. Satse på Stjelenor sitt istedenfor kanskje? 80 kr i mnd? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) du kan jo vurdere kameramobilen Siemens MC60 (mangler infrarød og radio og har dårligere skjerm, men er lettere, billigere og har mer praktiske taster), til 1295,- på expert med telenor kontantkort (inkl. 100 spenn i ringetid =P) Endret 4. desember 2003 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 du kan jo vurdere kameramobilen Siemens MC60 (mangler infrarød og radio og har dårligere skjerm, men er lettere, billigere og har mer praktiske taster), til 1295,- på expert med telenor kontantkort (inkl. 100 spenn i ringetid =P) Næ, en kamerat av meg skal ha sånn. Vil være "original" Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 okay da =P du får se om du finner en 3200 med Djuice eller kontantkort til hyggelig pris da.. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Tror nok jeg må gå for abbonoment desverre Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg har det abbonementet jeg da, og jeg syns det er genialt! - Man kan ringe for hele beøløpet (200 kroner, akkuratt som kontantkort) - Man kan lade opp med konant kort - Man får 30 SMS gratis i måneden - Man får 30 SMS gratis fra mother i tillegg Passer meg ypperlig hvertfall Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 jeg har det abbonementet jeg da, og jeg syns det er genialt! - Man kan ringe for hele beøløpet (200 kroner, akkuratt som kontantkort) - Man kan lade opp med konant kort - Man får 30 SMS gratis i måneden - Man får 30 SMS gratis fra mother i tillegg Passer meg ypperlig hvertfall Ja, men for meg som ungdom blir 200 kr i mnd for mye, og jeg sender ikke sms for 200 kr i mnd. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ingen som har sagt at du MÅ bruke de 200 på sms. Du kan f.eks ringe, laste ned spill eller hva det måtte være, og da renner de 200 bort rimelig fort. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 her er det beste: Hvis du ikke bruker opp alle pengen; du har fks. igjen 136 kr så får du de overført til neste måned!!! da betyr det at du får 336 kr neste måned!!! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 her er det beste:Hvis du ikke bruker opp alle pengen; du har fks. igjen 136 kr så får du de overført til neste måned!!! da betyr det at du får 336 kr neste måned!!! Så hvis du har relativt lite mobilbruk, skal vi si, han bruker 80 kroner i måneden, så får man 320 neste måned, men igjen bruker han bare 80, og får dermed 440 kroner neste måned igjen? Hvor lenge kan dette gjenta seg? (Klart at man taper på det om man holder på til man stuper, men rent teoretisk) Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Problemet her er jo at jeg rett og slett ikke har råd til å betale 200 kr i måneden... Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Problemet her er jo at jeg rett og slett ikke har råd til å betale 200 kr i måneden... har du tenkt på kontant kort? høres ut som du ikke trenger mobil i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå