ebso86 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Prøver nå slette en film men da låser pcn seg og får heller ikke slettet den fordi det påstås at den er i bruk selv om den ikke er det. . explorer tar 99% av systemresursene bare jeg høyreklikker filen. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg vet jeg leste i et annetforum, "Digitale bilder, foto og video", om en som hadde samme problem. Der var det en som ga link til en XP patch som fiksa problemet ditt. Søk der.... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Går vanligvis and og ordne ved å gå inn i dos-modus. start --> run --> cmd So sletter du fila derifrå. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg vet jeg leste i et annetforum, "Digitale bilder, foto og video", om en som hadde samme problem. Der var det en som ga link til en XP patch som fiksa problemet ditt. Søk der.... hvilket forum var det da? har du en link også kanskje? Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har hatt slikt problem selv... Står hva du kan gjøre her: Link til hardware forumet nAz-guL Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Prøver nå slette en film men da låser pcn seg og får heller ikke slettet den fordi det påstås at den er i bruk selv om den ikke er det. . explorer tar 99% av systemresursene bare jeg høyreklikker filen. Virker som et virus. Er helt sykt at noe sånt skal ta 99% av systemet ditt, og når du i tilegg ikke kan slette det. Smart? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hadde samme problem med avi filer og kazaa. Windows liker visst ikke avi filer helt etter hva jeg har forstått. (Hva gjør denne under "Spill"?) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Når jeg har slike errors (heldigvis ikke så ofte) bruker jeg Total Commander, et meget bra program akkurat for slike jobber. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Når jeg har slike errors (heldigvis ikke så ofte) bruker jeg Total Commander, et meget bra program akkurat for slike jobber. Har ikke tenkt på det før, men når du sier det har jeg brukt det programmet til å slette ting på harddisken min før. Se det som en avansert utforsker med FTP muligheter Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 For å fjerne avi problemet i XP, gjør følgende: 1. Klikk Start -> Kjør -> og skriv inn regedit 2. Finn frem til/søk etter følgende nøkkel: HKEY_CLASSES_ROOTSystemFileAssociations.avishellexPropertyHandler 4. Slett denne nøkkelen. 5. Avslutt Regedit. Det kan hende du må starte maskinen på nytt før dette vil fungere. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har fått fikset det nå! Tusen takk for hjelpen alle sammen. Brukte det programmet som het "moveonboot" Mvh. Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå