Knut S Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 kobra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Av underlaget ser det ut til at de var på utstilling og ikke ute i det fri og da var nok gifta fjerna. Man kan faktisk bli blind av å bli spytta i øyet av disse. Jeg var aldri så heldig hverken å få se eller fotografere kobra i India i løpet av 17 halvårsopphold der, men så ofte sporene der de hadde krysset i sanda når jeg var på vei til stranda. Her velger jeg meg V2. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Av underlaget ser det ut til at de var på utstilling og ikke ute i det fri og da var nok gifta fjerna. Man kan faktisk bli blind av å bli spytta i øyet av disse. Jeg var aldri så heldig hverken å få se eller fotografere kobra i India i løpet av 17 halvårsopphold der, men så ofte sporene der de hadde krysset i sanda når jeg var på vei til stranda. Her velger jeg meg V2. Roar Ha dette er nede hos en av de mange slange temmerene i marrakech. Ja de har nok fjerner gifta men la også merke til at de var mer skeptiske til de store slangene som du ser på v2. De lå de noe over om de skulle u nærheten Ble ikke helt klare dessverre men får kanskje skylde på pumpe som sikkert jobbet raskere enn normalt Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Dette er vel en plass hvor vi har vært og ikke Roar selv om han er veldig bereist :-). Flotte bilder. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Kule bilder! (som blir enda bedre med mørkere bakgrunn) Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Dette er vel en plass hvor vi har vært og ikke Roar selv om han er veldig bereist :-). Flotte bilder. Mvh Gunnar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ja var en opplevelse å være der men veldig hektisk da Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Kule bilder! (som blir enda bedre med mørkere bakgrunn) Tusen takk for det. Nå har jeg blitt en mørk mann ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Ikke glad i slanger, og spesielt ikke kobra. Ville nok holdt meg på avstand og benyttet lang tele for sikkerhets skyld. Et litt fryktinngydende syn er det dog. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Ikke glad i slanger, og spesielt ikke kobra. Ville nok holdt meg på avstand og benyttet lang tele for sikkerhets skyld. Et litt fryktinngydende syn er det dog. Mvh Ragnar JA bildene hadde nok blitt bedre også med tele fir skal jo innrømme at jeg ble litt for rask med zomming og alt når den var så nærme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg