Gå til innhold

Misliker venstresiden vanlig folk?

Anbefalte innlegg

Innlegget ditt hadde jo vært konstruktivt om du hadde begrunnet utsagnene dine, og ikke bare si meninger som om det var fakta.

Beklager, men jeg får ikke lest innlegget i aftenposten så jeg stiller litt uforberedt. Var egentlig bare interessert i å gi et boktips, da denne tråden minnet meg om boken til Orwell. Så klarte jeg ikke helt å dy meg med å komme med en småprovoserende påstand :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er noen forskjell på venstre å høyre-siden når det gjelder dette (eller noe annet for den del).

Men kunne vi ikke vente noe annet fra venstre-siden? Er det venstresiden som har forandret seg mest siden - tja - 80-tallet?

Noen ganger virker det som at det er venstre-siden som er blitt "la-det-skure-siden" - dvs jeg finner dem ofte ganske så langt til "høyre" for meg selv som kan betegnes som konservativ :-)  

Nevn en vesentlig sak som vesntresiden vil ta skikkelig tak i og som angår "folk flest" i Norge. Fant ikke?  Det å prøve å kaste dritt på FrP teller ikke for meg :-)

MDG er kanskje et unntak. Virker som at noen av dem *prøver* å tenke, ihvertfall :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...