T.F.T Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Hei gir HT teknologi stor ytelsesforbedring på prossessoren? Endret 4. desember 2003 av T.F.T Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 http://hardware.no/art.php?artikkelid=3301 I den testen står det mye om HT + noen tester Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvis du har masse programmer oppe å kjører med en P4 uten HT og en med HT, vil det være klar forskjell!! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 ok takk for svar Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Om den ikke er så lett å måle, så er den lett og 'kjenne'. Du kjenner stor forskjell på maskiner med og uten. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Noen ganger blir ytelsen bedre, andre ganger værre. Kommer an på: * hva du kjører * om du kjører flere ting på en gang * om programvaren kan utnytte to tråder samtidig Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Før hadde jeg en P4 2.53GHz CPU uten HT, nå har jeg en 2.6C/800 HT. Ettersom jeg har målt, er 2.6C'en min bedre på alle stadier Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Enig med Dollar, er ikke akkurat målbart, men er veldig lett å kjenne forskjellen, særlig om du har en del ting kjørende i bakgrunnen (DC++, dvd avspilling osv) mens du jobber med et litt krevende program (AutoCAD, photoshop osv)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå