Knut S Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 en liten som ville hilse på Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Velger meg V1 i fint lys med god skarphet i fint lys med gode farger. Jeg ville kosta på meg å klone vekk den hvite flekken nede i venstre hjørnet. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Velger meg V1 i fint lys med god skarphet i fint lys med gode farger. Jeg ville kosta på meg å klone vekk den hvite flekken nede i venstre hjørnet. Roar Takker for det. Ja liker best v1 jeg også. Skal prøve å klone vekk men er ikke så flink til å klone vekk så resultatet blir bra Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 V1 for meg også. Jeg synes flekken kler bildet. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Dette synes jeg var to flotte bilder av husspurv (Emberiza sahari). Jeg går ut i fra at bildet er tatt i nord-Afrika eller syd-Spania. Godt jobbet Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 V1 for meg også. Jeg synes flekken kler bildet. Mvh Gunnar Tusen takk. Koselig å få tilbakemelding fra deg Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Dette synes jeg var to flotte bilder av husspurv (Emberiza sahari). Jeg går ut i fra at bildet er tatt i nord-Afrika eller syd-Spania. Godt jobbet Så det er husspurv den heter. Ja det stemmer at det er nord Afrika. Nærmere bestemt i marrakech i Marokko . Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg