Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ærlig ville jeg begynt helt på nytt og ikke benyttet meg av det du har lagt ved der. Bakgrunnen er helt forferdelig, menyen er ikke pen og logoen passer ikke inn.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg prøvd meg på en mye mer minimalistisk stil, med mer nøytrale farger og ikke en ekstremt overdrevet bruk av grafiske elementer.

Selv om noe kan være pent standalone, trenger det ikke passe sammen med andre ting.

Og;

polecard.gif

Times New Roman has to go!!!!

Lenke til kommentar

T en titt på en hvilken som helst hjemmeside til "gutta" her.

Min: enkel

PoleCat: gjennomført og litt mer avansert enn min

Mikka: orginal og gjennomført til fingerspissene

Designerus: grandios(a) :p

Husker ikke sidene til de andre kongene - hvem som er hvem sin :) Dere er ikke glemt

Lenke til kommentar

Du kan jo titte litt på hjemmesidene til de som vanker på disse kanter. De fleste av disse har vært gjennom vårt "godkjenningsprogram" :laugh:, og vil helt sikkert gi deg inspirasjon. Les litt gjennom postene under denne kategorien, og du vil se hvordan andre (inkludert meg selv) mener det bør gjøres.

Og husk; Det er lov å feile!

EDIT: enden er litt for kjapp på triggeren!

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Du kan jo titte litt på hjemmesidene til de som vanker på disse kanter. De fleste av disse har vært gjennom vårt "godkjenningsprogram" :laugh:

Tanke nummer 1:

Vanke = wanke = wanking :p

Tanke nummer 2:

Hadde det ikke vært litt tøft med en liten logo elns..? "Design certified by HW Webdesign Forum"... :D

Tanke nummer 3:

Dette er sannsyneligvis den mest unyttige posten jeg har postet. Grunnen til dette er vel kanskje at jeg ikke får sett det bildet dere andre ser... :ermm:

Lenke til kommentar
Du kan jo titte litt på hjemmesidene til de som vanker på disse kanter. De fleste av disse har vært gjennom vårt "godkjenningsprogram" :laugh:

Tanke nummer 1:

Vanke = wanke = wanking :p

Tanke nummer 2:

Hadde det ikke vært litt tøft med en liten logo elns..? "Design certified by HW Webdesign Forum"... :D

Tanke nummer 3:

Dette er sannsyneligvis den mest unyttige posten jeg har postet. Grunnen til dette er vel kanskje at jeg ikke får sett det bildet dere andre ser... :ermm:

Hehe. Måtte bare le. :laugh:

Certified ja. Hadde vært phett!

Grunnen til at du ikke ser bildet er at det er mellomrom (%20) i urlen.

Vis bildekilden og fyr løs så ser du det nok.

Lenke til kommentar

De bakgrunnene du har nå, trekker veldig mye oppmerksomhet, og man driter i teksten som står der, sitter der bare å stirrer på bakgrunnen, øya centimeter unna skjermen - før man beveger musa opp i øvre høyre hjørne og klikker på lukke-knappen (eller tar en fancy musebevegelse..)

Det var forsåvidt det jeg syntes var verst på den siden - bakgrunnen. Den gjør hele siden så utrolig mye dårligere, den bærer sterkt preg av å være lavbudsjetts osv..

Dessuten, må si meg så hjertens enig med de andre her; Times New Roman = blæh..! pcangry.gif

Endret av zZzZz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...