Ravnen Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) Brillene mine levner alltid ganske markante, røde merker på nesen min, og selv om de ikke er smertefulle å ha på, så føles det slitsomt ut på nesen (beste måten jeg kan forklare det på). Dette er min første brille, så har ingenting å sammenligne med. Er nesebroen for stram, eller blir man vant til dette? Har hatt brillen i litt over en måned. Edit: Brillen har ikke neseputer Endret 23. april 2017 av Ravnen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Jeg tror heller det har noe med tyngden på brillen å gjøre. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Det skal være behagelig, og det bør ikke bli markante røde merker. Stikk innom der du kjøpte den og be om å få de justert. Kan hende den er for stram og/eller generelt feil justert. Viser det seg at den er justert rett og bare er for tung, så er det mulig å bytte til hakket større puter, og med det fikse problemet. Lenke til kommentar
Ravnen Skrevet 23. april 2017 Forfatter Del Skrevet 23. april 2017 Det skal være behagelig, og det bør ikke bli markante røde merker. Stikk innom der du kjøpte den og be om å få de justert. Kan hende den er for stram og/eller generelt feil justert. Viser det seg at den er justert rett og bare er for tung, så er det mulig å bytte til hakket større puter, og med det fikse problemet. Jeg burde ha nevnt at dette briller av plast og metal, uten puter. Skal stikke innom i morgen tidlig å høre hva de kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå