Leif Olsson Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Møte på tur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Fin hund og et fint bilde , fine farger og skarpt dette . Liker dette godt . Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Er det pomeranian? Veldig søt. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Hei Trond Olav Så riktig, er hund av rasen pomerianian Et trevligt møte på tur Takk før hyggelig kommentar, og ha en like strålende dag, som hos meg på Andøya, sooooooooooool Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Fin hund og et fint bilde , fine farger og skarpt dette . Liker dette godt . Takk takk Lasse Mvh Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Ja, for selfie er det vel ikke? Skikkelig nært og skarpt. Blank i aua er'n også. Du hadde vel ikke servert'n Mack på flaske? Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Ja, for selfie er det vel ikke? Skikkelig nært og skarpt. Blank i aua er'n også. Du hadde vel ikke servert'n Mack på flaske? Roar Man kan lure på, hva eieren gett pomerianianen ? Den lille vovven, med 13 bokstaver i navnet til rasen Selfie nei nei, jeg er i så hårete Takk Roar, før din intressante kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Ja, for selfie er det vel ikke? Skikkelig nært og skarpt. Blank i aua er'n også. Du hadde vel ikke servert'n Mack på flaske? Roar Man kan lure på, hva eieren gett pomerianianen ? Den lille vovven, med 13 bokstaver i navnet til rasen Selfie nei nei, jeg er i så hårete Takk Roar, før din intressante kommentar Mvh Leif Rettelse, jeg er i...ikke så hårete ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg