Gå til innhold

nvidia geforce experience Gjør Co-op Spill mye kulere og spille ! ( Om du har 2 skjermer )

Anbefalte innlegg

Jeg kom nylig over en veldig kul funksjon i Nvidia Geforce Experience.

Om du går inn i  Nvidia Geforce Experience og trykker på Allow Experimental features

8yOf3ph.png

Når du da går inn i spill som for eks Borderlands,Dead island, osv så trykker du alt+z for og få opp Geforce overlay, Da skal du se en knapp der det står Stream, Her trykker Copy invite URL, Sender den til en kammerat som åpner denne i Google Chrome. Da laster du ned appen automatisk og du kan nå se din venn spille uten noen neveneverdig delay. ( Din venn gjør det samme, sender deg Invite Url ) Man må ha 2 skjermer for at dette skal fungere, for da spiller du selv på skjerm 1 og har din venn`s stream på skjerm 2.

Jeg og en venn av meg bruker dette i PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS og jeg ser hvor han er og han ser hvor jeg er, Nå slipper vi og si " Det er en fyr bak steinen nord for oss". For nå ser jeg hvor han sikter/peker via stream. Dette hjelper MYE !

Jeg vet ikke hvor kjent dette er, men det er veldig nyttig i co-op spill da det så og si ikke har noe delay så tenkte og dele det.

Have fun =)

Endret av Eriksendrul
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Steam har også denne funksjonen. Gå til vennelisten å høyre klikk på personen du vil se spille. Trykk på se på spill, så får du sett hva vedkommende spiller :)

Steam har for mye delay til at dette fungerer til det formålet jeg beskriver. Der er ofte over 20 sekunder delay.

Det jeg forteller om har direkte kontakt med ingen delay

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...