Eriksendrul Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) Jeg kom nylig over en veldig kul funksjon i Nvidia Geforce Experience. Om du går inn i Nvidia Geforce Experience og trykker på Allow Experimental features Når du da går inn i spill som for eks Borderlands,Dead island, osv så trykker du alt+z for og få opp Geforce overlay, Da skal du se en knapp der det står Stream, Her trykker Copy invite URL, Sender den til en kammerat som åpner denne i Google Chrome. Da laster du ned appen automatisk og du kan nå se din venn spille uten noen neveneverdig delay. ( Din venn gjør det samme, sender deg Invite Url ) Man må ha 2 skjermer for at dette skal fungere, for da spiller du selv på skjerm 1 og har din venn`s stream på skjerm 2. Jeg og en venn av meg bruker dette i PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS og jeg ser hvor han er og han ser hvor jeg er, Nå slipper vi og si " Det er en fyr bak steinen nord for oss". For nå ser jeg hvor han sikter/peker via stream. Dette hjelper MYE ! Jeg vet ikke hvor kjent dette er, men det er veldig nyttig i co-op spill da det så og si ikke har noe delay så tenkte og dele det. Have fun =) Endret 23. april 2017 av Eriksendrul 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Steam har også denne funksjonen. Gå til vennelisten å høyre klikk på personen du vil se spille. Trykk på se på spill, så får du sett hva vedkommende spiller Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Steam har også denne funksjonen. Gå til vennelisten å høyre klikk på personen du vil se spille. Trykk på se på spill, så får du sett hva vedkommende spiller Samtidig som du selv spiller? Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Steam har en rimelig lang delay i sin streamløsning. Har benyttet denne med noen venner; og det er alltid ca. 30 sekunder delay. Da forsvinner jo litt av poenget med denne løsningen Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. april 2017 Forfatter Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Steam har også denne funksjonen. Gå til vennelisten å høyre klikk på personen du vil se spille. Trykk på se på spill, så får du sett hva vedkommende spiller Steam har for mye delay til at dette fungerer til det formålet jeg beskriver. Der er ofte over 20 sekunder delay. Det jeg forteller om har direkte kontakt med ingen delay Endret 25. april 2017 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 ok dette er helt sykt. Rart jeg aldri har hørt om dette før. Ufattelig kult, takker for tipset! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå