mX mann Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Trenger man egenterlig kjølepasta mellom en AMD K6 500MHz cpu og en DP5-5A11A kjøle vifte sån bare midlertideig. [ Denne Melding var redigert av: mX mann på 2002-02-28 21:10 ] Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hva med et kurs i norsk skriftlig? Lenke til kommentar
magle Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 helt enig! latterlig! eller hellt ennigg! laterrliggt! Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Ikke hør på de dustene ovenfor, synes du skriver fint jeg. TRENGER strengt tatt ikke kjølepasta, og en slik prosessor blir ikke så veldig varm. Men herregud, tar to minutter å legge på pasta, så jeg ville ha gjort det uansett. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-28 16:13, mX mann skrev:trenger man egenterlig skjølepasta melomm en AMD K6 500MHz cpu og en DP5-5A11A kjøle vifte sån bare midlertideig. nei, du trenger ikke kjølepasta Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 ja latterlig, lurer på kor han har lært den noshken sin Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Vær så snill og spar oss for den hetsinga. Det blir berre dårleg stemning av av slik, og dei som lurer på noko blir kanskje redd for å stille spørsmål av frykt for å få eit eller anna dritt slengt i trynet. "Ver mot andre slik du vil dei skal vere mot deg" er tydelegvis noko som ikkje kan repeterast for ofte. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Nei, du behøver ikke kjølepasta. Og til alle dere som er så ***** gode i norsk: Det å ha lese og skrivevansker er ingen spøk! Så vær så snill og spar oss for flere sånne svar. Jeg kjenner jeg blir rimelig forbanna når jeg leser svar som "ta et norskkurs", "lær deg rettskriving før du poster" osv... Så lenge dere skjønner hva personene skriver, så skjønner ikke jeg hvorfor dere må rakke ned på de. (Men det er bare å lese aviser osv. og se på alle mobbesaker...finnes mange slags "mobbere"...) SKJERP DERE! Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg har tenkt til og bruke kjølepasta men jeg glemte og bestille det sammen med prosessoren Så den kommer lit senere en prosessoren. Takk til dere som svarte fornuftig. Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 hehe! trent lenge ppå å si kjølepasta? kødda! gidde ha kjølepasta på en k6 det er jo kjølepasta teip på viften......du kan bruke den! Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 jai snakka bedre norge på dai... Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Var en her som sa til meg at de som klaget på folk som skrev feil var noen : gjennomrunka fliskepikker eller noe sånt. Hater sånne som klager jeg og ! Er ikke like lett med norsk for alle. Jeg medreknet har det heller ikke alltid lett med norsken, men har da en norsklærere til mor :sad: Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jæi boddd i norke i 3 år nø, i fjår i år okh i nesste årr. Jæg hal læt mye nøsk åg de ær gøy. Neida, man skal ikke gjøre narr av folk med skrive og lesevansker, eller dyslekikere da. Noen som leser Pondus ? kommentar fra jokke : Nei, ikke greit å være dysklektriker :smile: Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 leste den med dyselektrikere den var fin ! Mamma påstod jeg var sånn :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå