SpeCtaCelus Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kan man få Tv-out på et tv-kort? (elno lignende) Vil se filmene mine på tv. Har bare dvd spiller til pcen, llitt kjipt. Også har jeg Sapphire 9700 np kort ... tja Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er det ikke tv out på 9700 kortet ditt? Svideo Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er det ikke tv out på 9700 kortet ditt? Svideo Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Det er tv-out , har også en del kabler, men blir tullete av forsøk på koblingen. Kan man se film fra pcen med tv-out da? jeje Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 kjøp deg en S-Video kabel og koble til TV'en, forutsatt at tv'en har s-video inngang. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Offtopic: SpeCtaCelus du bør ikke ha den avartaren, du bør heller legge den til en annen side, da siden den prøver å hente den fra er passordbeskyttet. Du skremmer livet av folk som ikke har så mye erfaring, da de får innloggings popup. Endret 5. desember 2003 av oivind_dahle Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 jeg har radeon 9600.. tv out der er super.. har ganske gode bilder både på spill og film Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Åida... Fikk koblet inn alt... Men alt ble svart hvit. Er det noen innstillinger eller? Offtopic: Okok... oivind_dahle Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Må bytte til Pal istedenfor NTSC tror jeg. Og bytt den avataren også ja Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Har gjort det nå OkOk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå