TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) Her skal man gjette hvor lenge brukeren over deg har vært medlem her på Diskusjon.no. Dere klarer aldri å tippe hvor lenge jeg har vært her inne. Endret 23. april 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Det står jo rett under profilbilet, hvor er gjettingen? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. april 2017 Forfatter Del Skrevet 23. april 2017 (endret) Det står jo rett under profilbilet, hvor er gjettingen? Hos meg stemmer ikke det helt. Jeg er 2 år som TheDarkSeeds, men jeg har vært medlem mye lengere en det. Tipper Baard er 1år. Endret 23. april 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Det står jo rett under profilbilet, hvor er gjettingen? Hos meg stemmer ikke det helt. Jeg er 2 år som TheDarkSeeds, men jeg har vært medlem mye lengere en det. Tipper Baard er 1år. Ja flere år. tipper 5 år du Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. april 2017 Forfatter Del Skrevet 23. april 2017 Feil, tipper at du kan være, 3år. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Feil, tipper at du kan være, 3år. 3år Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Det står jo rett under profilbilet, hvor er gjettingen?Hos meg stemmer ikke det helt. Jeg er 2 år som TheDarkSeeds, men jeg har vært medlem mye lengere en det. Tipper Baard er 1år. Så leken fungerer kun på deg og ingen andre diskusjon.no brukere? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Det står jo rett under profilbilet, hvor er gjettingen?Hos meg stemmer ikke det helt. Jeg er 2 år som TheDarkSeeds, men jeg har vært medlem mye lengere en det. Tipper Baard er 1år. Så leken fungerer kun på deg og ingen andre diskusjon.no brukere? Det var meningen at det skal fungere på alle. Aklla ødla leken. Endret 24. april 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Det står jo rett under profilbilet, hvor er gjettingen?Hos meg stemmer ikke det helt. Jeg er 2 år som TheDarkSeeds, men jeg har vært medlem mye lengere en det. Tipper Baard er 1år. Så leken fungerer kun på deg og ingen andre diskusjon.no brukere? Han har 2 brukere her Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Det står jo rett under profilbilet, hvor er gjettingen?Hos meg stemmer ikke det helt. Jeg er 2 år som TheDarkSeeds, men jeg har vært medlem mye lengere en det. Tipper Baard er 1år. Så leken fungerer kun på deg og ingen andre diskusjon.no brukere? Han har 2 brukere her Jah, helt rett du har følgt med. :wee: Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Moderatormelding Da vet dere kanskje at det ikke er tillatt med flere brukerkontoer hos oss enn én. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg