merterje Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Jeg skulle laste ned en app på min HTC mobiltelefon fra Play butikk, da det kom opp følgende informasjon, som dere ser i vedlegget mitt her. Jeg skjønner ikke helt hva dette betyr. Er det noe jeg kan gjøre for å få lastet ned appen ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Det står "enheten er ikke kompatibel med denne versjonen", du har altså en enhet som ikke støttes av programmet. Litt lengre ned står det: Requires Android 4.4 and up. Er vel dette du ikke har, så da må du evt. oppgradere til Android 4.4 eller nyere for å få installert programmet. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Jeg har aldri oppgradert en mobiltelefon før, vet ikke hvordan oppgradere til Android 4.4. Men jeg har oppgrader PCn min tidligere fra Windows 8.1 til Windows 10, og det gikk greit. Jeg får også samme melding/beskjed når jeg skulle installere app på mobilen, fra Rema - Æ. Synes det kanskje er litt rart at man må oppgradere for å få denne appen. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Om du har eldre Android versjon enn 4.4 så er det på tide å oppgradere, og ikke rart i det hele tatt at det er en del apper du ikke får tak i. Siste offentlige versjon av Android er vel 7.1. Dvs at det er kommet 3 større oppdateringer siden den versjonen du har, og minst ett titalls mindre oppdateringer. Så her er det bare å oppdatere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå