Stor Oddnoga Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) I morgen skal vi ha julebord på jobben. I den sammenheng skal pc'en min stå å spille musikk (iTunes). Jeg er den yngste på arbeidsplassen (25), resten er i 40-50 årene, så det blir dårlig med progressiv techno og trommer og bass. Derfor trenger jeg litt hjelp av dere, kjære forum-venner. Julesanger har jeg plenty av, jeg har også en god del eldre musikk (som Beatles, Creadence osv.), men jeg trenger gode tips til låter som er et must i dette selskapet. Jeg har noe danseband, men håper for guds skyld at dette kan glemmes. Tips mottas med stoor takk. Endret 4. desember 2003 av Swag Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Fossilene digger jo Britney Seriøst, Elton John kanskje? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Høres ut som du trenger et solid utvalg av alt som har blitt utgitt siden 1965. Topp ti låter fra hvert år skulle holde Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Neida, oldisene liker BRA musikk. Nå i går satt muttern og hørte på REM på full guffe Fattern har hørt masse på jazz og annen easy listening i det siste, men en gang i blant drar han fram The Clash, Dylan og Pink Floyd I tilleg så synes han A Perfect Circle var drit bra Kjør på med BRA musikk, det vil si at du må droppe trance og annet svineri Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Uansett kommer du ikke unna Ole Ivars - Nei, så tjukk du er blitt Den er påkrevd i julebordsesongen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 The Clash - Rock The Casbah <- kommer til å ta av Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg trur kanskje The doors - Light my fire ? Eller no Deep purple - Smoke on the water? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Pink Foyd! Alle liker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå